Ga naar inhoud


Iemand al openpli 3.0 getest ?


Daan

Aanbevolen berichten

Sinds gister deze erop gezet werkt goed maar na een poosje loopt het vast, beeld is er gewoon maar kan niet meer in de menu's komen dit is al een paar keer gebeurt na een hard reboot werkt het weer een paar uur dan begint het weer opnieuw.

Ga nu hem even updaten met de build vandaag eens kijken als er verbetering is :D

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sinds gister deze erop gezet werkt goed maar na een poosje loopt het vast, beeld is er gewoon maar kan niet meer in de menu's komen dit is al een paar keer gebeurt na een hard reboot werkt het weer een paar uur dan begint het weer opnieuw.

Ga nu hem even updaten met de build vandaag eens kijken als er verbetering is :D

 

Daarom heb ik deze OpenPli 3.0 nog niet in gebruik,Hier de zelfde problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet van alles op de hoogte bent (en dat is flink wat leeswerk) dan vergis je je al snel. Zo spreken ze bij OpenPli over Alpha images voor 3.0, maar presenteren ze in de download als Bèta images, terwijl ze dat volgens mij niet zijn. Bovendien zal het niet zo spannend zijn als gebruiker. Bij OpenPli kunnen ze geen hbbTV of webbrowser aanbieden zoals dat in het originele image van DMM zit. Dat gedeelte van de software wordt niet vrijgegeven. Ik vrees dat de nieuwe images van NewNigma, Oozoon, GP3.2 populairder zullen worden.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wie weet, misschien werken de hbbtv ET webbrowser, uitzendinggemist en weblink plugins etc er straks wel op, veel van dat spul doet het ook op de vuduo, tenminste met openPli 2.1 vuduo kernel 3.1 ET3.3

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmorgen update Openli uitgevoerd maar loopt nog steeds vast draaiende tandwielen in beel, maar afstand bediening reageert dan niet meer allen een hardreset kan de boel waar aan de gaan helpen

dus nog niet opgelost terug naar versie 2.1 Openpli

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij OpenPli kunnen ze geen hbbTV of webbrowser aanbieden zoals dat in het originele image van DMM zit. Dat gedeelte van de software wordt niet vrijgegeven. Ik vrees dat de nieuwe images van NewNigma, Oozoon, GP3.2 populairder zullen worden.

 

Wat is dit voor onzin?

Juist OpenPLi had als eerste HBBTV en Webbrowser, dat het op de ver achterhaalde apparatuur van DMM allemaal niet soepel te gebruiken is ligt aan de hardware.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar er wereldwijd heel veel gebruikers zijn die dat nog nooit ervaren hebben, wordt er eerder getwijfeld aan je beoordelingsvermogen en verstandelijk vermogen dan aan Openpli als je zoiets schrijft

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmorgen update Openli uitgevoerd maar loopt nog steeds vast draaiende tandwielen in beel, maar afstand bediening reageert dan niet meer allen een hardreset kan de boel waar aan de gaan helpen

hier hetzelfde probleem met de 8000 ,

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dit voor onzin?

Juist OpenPLi had als eerste HBBTV en Webbrowser, dat het op de ver achterhaalde apparatuur van DMM allemaal niet soepel te gebruiken is ligt aan de hardware.

 

We zitten hier in het Dreambox forum, niet dat van X Trend. Dat is dus geen onzin. Iets minder heftig reageren, is beter voor je. :(

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk uit voor het installeren van de PLI

 

Het ruineert jouw dreambox

 

Meest slechte en schadelijke image

 

@Boerenjong

 

Dit is een ernstige beschuldiging. Heb je feiten die jouw aantijgingen onderbouwen? Ik denk dat je het aan de Sat4all community verplicht bent om dit te onderbouwen of je aantijgingen terug te nemen. (Zwijgen mag ook, dan nemen we gewoon aan dat je uit een niet nader gespecificeerde lichaamsopening sprak.)

 

@Daan

 

Laat je niet afschrikken door het alpha karakter van de OpenPli 3 images. OpenPli heeft op het moment twee parallelle versies lopen. De 2.1 versie draagt het beta label omdat er bijna dagelijks nieuwe versies van uit komen. In de praktijk zijn ze gewoon van release kwaliteit. De 3 versie is inderdaad echt alpha en, zoals ik het begrijp, echt alleen bedoeld om de nieuwe build omgeving te testen. Dit staat ook in niet mis te verstane bewoordingen op hun website. Een gewone gebruiker zal zich dus beperken tot de 2.1 serie en de meer avontuurlijke hobbyisten proberen eens wat met versie 3 (tot moeder de vrouw hen weer tot de orde roept....)

 

Disclaimer: Ik heb geen banden met OpenPli, behalve dat ik al jaren een tevreden gebruiker ben (en daarvoor van MiLo en Ronaldd.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...