Ga naar inhoud


Iemand al openpli 3.0 getest ?


Daan

Aanbevolen berichten

OpenPli heeft op het moment twee parallelle versies lopen. De 2.1 versie draagt het beta label omdat er bijna dagelijks nieuwe versies van uit komen.

nu niet meer , nu is het enkel van de 3.0

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat ik je dan vertellen dat ik op de DM 800HD se een dagje de 3.0 heb gehad en niet wist hoe snel ik terug moest naar de 2.1.

Het beeld en TT gingen spontaan bevriezen en daar kreeg ik de ontvanger alleen uit met een harde reset.

Pli 2.1 draait nagenoeg perfect!

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik je dan vertellen dat ik op de DM 800HD se een dagje de 3.0 heb gehad en niet wist hoe snel ik terug moest naar de 2.1.

Het beeld en TT gingen spontaan bevriezen en daar kreeg ik de ontvanger alleen uit met een harde reset.

Pli 2.1 draait nagenoeg perfect!

 

Hier netzo met de DM8000 Ze kunnen verlopig beter alle updates in de ijskast zetten totdat het echt goed draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij geldt dat jouw constatering eerst maar eens tig maal door anderen bevestigd wordt voor ik 3.0 er weer op zet. :unsure:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk uit voor het installeren van de PLI

 

Het ruineert jouw dreambox

 

Meest slechte en schadelijke image

Hallo ik heb open pli3 al een week draaien en het loopt als een zonnetje hiervoor had ik open pli 2.1 ook prima dus wat jij beweert is lariekoek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb open pli3 al een week draaien en het loopt als een zonnetje hiervoor had ik open pli 2.1 ook prima dus wat jij beweert is lariekoek.

Ik ben er niet zeker van of die opmerking van Boerenjong wel serieus was bedoeld of alleen om de boel op stang te jagen.

Het is in ieder geval geen beargumenteerde stelling, dus zou ik die laten voor wat ie waard is.

En met jouw opmerking ben ik wel blij, want velen waaronder ik willen weten hoe PLi 3.0 vordert qua stabiliteit. :)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...