Ga naar inhoud


stroomadapter dreambox500S


groeselt

Aanbevolen berichten

Vandaar mijn opmerking over die accu. Daar zou je in principe dus best een Dreambox op kunnen aansluiten. Wellicht gebeurt dat ook wel in iemands kampeeronderkomen.

 

En een bijkomend nadeel is dat je boxje bij een echte sluiting tussen fase en min veranderd in een lastrafo...... :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dank jullie voor de antwoorden, als ik de dm500 opnieuw zou flashen,zou hij dan weer normaal opstarten met de 2A adapters.

Rare js dat ze wel staren maar door starten.

 

Nee, zou ik zeker en vast niet doen!

Stel dat de 12 Volt adapters niet meer zijn zoals het hoort dan ga je eigenlijk 1 van de meest kritiische zaken, zoals flashen, zeker niet doen!

 

Als ik van jou was zou ik op ***geen-reclame*** een adapter scoren, of misschien eens zien of 1 van de leden hier misschien 1 te koop heeft staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een 3 amp adapter kan géén schade aan je dreambox toe brengen,mits deze gestabiliseerd is,Zelfs op een accu werkt hij prima ,wel een zekering er tussen doen,Fase en Min opeen DC adaptor= bullshit , een lastrafo van 3 amp bestaat niet er is alleen een + en - Bij Gelijkspanning.

Wat er op de adapter staat en wat hij continu aan stroom kan leveren is een andere zaak,vaak klopt er geen bal van.MAX 3 amp is vaak een piek van 3amp dit is dus geen continu 3 amp.

Dus meer mag altijd maar niet minder,mits op de juiste manier af gezekerd.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met andere woorden, Colombo, en vooral groeselt: als je al zou flashen (Maar waarom zou je?), doe het dan met die voeding die het goed doet: die van 3A.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik van jou was zou ik op ##### een adapter scoren, of misschien eens zien of 1 van de leden hier misschien 1 te koop heeft staan.

Maar ze kosten amper 3 tientjes! :huh: Daa doe je toch niet moeilijk over door op ########### te kopen (plus verzendkosten!)?

Gewoon naar een goede satboer of hobby-electronicazaak om de hoek. Met garantie op loopafstand (Indien nodig.)

Ik heb gewoon een 3A Samsung-voeding in gebruik.

aangepast door Michel
reclame verwijderd

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ze kosten amper 3 tientjes! :huh: Daa doe je toch niet moeilijk over door op ############### te kopen (plus verzendkosten!)?

Gewoon naar een goede satboer of hobby-electronicazaak om de hoek. Met garantie op loopafstand (Indien nodig.)

Ik heb gewoon een 3A Samsung-voeding in gebruik.

 

Niet bij iedereen is een satwinkel of electronica-zaak om de hoek of zijn deze open wanneer ik daarvoor tijd heb. Ik verdoe tegenwoordig mijn tijd en benzine niet meer als ik het 2 dagen later door de brievenbus kan krijgen voor een normale zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet bij iedereen is een satwinkel of electronica-zaak om de hoek of zijn deze open wanneer ik daarvoor tijd heb. Ik verdoe tegenwoordig mijn tijd en benzine niet meer als ik het 2 dagen later door de brievenbus kan krijgen voor een normale zaak.

Plus verzendkosten. Een voeding door de brievenbus? Heb je een gat in de deur dan? :lol:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus verzendkosten. Een voeding door de brievenbus? Heb je een gat in de deur dan? :lol:

 

 

######################################## 12V 3A 36W Trafo dan ben je voor nog geen 10 Euro, inclus verzending, klaar.

De tijd dat jij en ik dit hebben getokkeld op het keyboard kosten meer dan dan dat tientje.

En ja, bij mij levert de post ook op het werk waar ik of de receptie die dingen in ontvangst kan nemen.

aangepast door Michel
reclame verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

En ja, bij mij levert de post ook op het werk waar ik of de receptie die dingen in ontvangst kan nemen.

 

Receptie of niet, als het niet door een normale brievenbus past, wordt het normaal gesproken een pakketje van minimaal €6,75.

Zijn opmerking is dus zo vreemd nog niet.

 

Reclame voortaan achterwege laten a.u.b.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Receptie of niet, als het niet door een normale brievenbus past, wordt het normaal gesproken een pakketje van minimaal €6,75.

Zijn opmerking is dus zo vreemd nog niet.

 

Reclame voortaan achterwege laten a.u.b.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

 

Met die minimaal €6,75. kom ik nog steeds op minder dan €15 uit, maar ja. .... onzinnige discussie op die manier

 

Trouwens gelieve dan ook 12V 3A 36W Trafo te verwijderen want dan kom je nog steeds op die 'winkel' uit.

En waarom mag trouwens Eduard07 dan wel zogezegde reclame maken voor een bedrijf waarop ze vanalles verkopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ga je nu daadwerkelijk openbaar over andere leden lopen klagen omdat je gewoon terecht een waarschuwing hebt gekregen? Erg kinderachtig hoor.

Als je wilt klagen over andere leden, gebruik je de 'Waarschuw ons' functie onderaan ieder bericht.

Voor bezwaren gebruik je gewoon het contactformulier, zoals het ook in onze regels staat!

 

Niet flauw gaan lopen doen, gewoon de volgende keer niet meer naar handelaren of winkels verwijzen (zie regels!), dan is er verder niets aan de hand.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je nu daadwerkelijk openbaar over andere leden lopen klagen omdat je gewoon terecht een waarschuwing hebt gekregen? Erg kinderachtig hoor.

Als je wilt klagen over andere leden, gebruik je de 'Waarschuw ons' functie onderaan ieder bericht.

Voor bezwaren gebruik je gewoon het contactformulier, zoals het ook in onze regels staat!

 

Niet flauw gaan lopen doen, gewoon de volgende keer niet meer naar handelaren of winkels verwijzen (zie regels!), dan is er verder niets aan de hand.

 

 

Owww en heeft er iemand op het bezwaarformulier bij mij gedrukt of werken we met 2 maten en 2 gewichten als mod ?

Trouwens vraag ik mij af welke link ik heb geplaatst naar een handelaar?

 

Ik ben de eerste die klaar staat om te argumenteren en niet in de zin om te argumenteren maar om mensen te proberen te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Goed, nu heb je een ban van 2 weken. Ik wilde niet openbaar met je in discussie en daar forceer je me nu voor de tweede keer in.

 

Er wordt hier helemaal niet met twee maten gemeten. Ik krijg een melding via het forum dat iemand naar een @#$! winkel verwijst en dan geef ik die persoon een waarschuwing. Je verwees immers ook duidelijk naar een @#!$ winkel en je mag hier op geen enkele wijze reclame maken (dat staat duidelijk in onze regels).

 

Dus ook niet zoiets als 'kijk even op de website van die satellietwinkel op de Amsterdamseweg in Haarlem. Die heeft 3A 12Volt netvoedingen'. Dan noem je ook geen naam en geef je ook geen directe link, maar als die winkel zou bestaan, kan iedereen weten over wie jij het hebt en is dat dus net zo goed reclame als de naam 'Haarlemse Satelliet shop' noemen of de link plaatsen. Geen van de drie genoemde opties mag hier!

 

Dat ik die andere #@!$ verwijzing van Eduard eerder niet gezien heb, is omdat die een paar berichten hoger stond en ik niet iedere dag de 250 berichten die hier per dag geplaatst worden kan (en wil) lezen.

 

Het is vreselijk onsympathiek van je om er hier openbaar over door te gaan. Had je dat via PM of contactformulier gedaan (zoals in de regels staat en zoals ik je ook al eerder nadrukkelijk vertelde) was er niets aan de hand geweest, Nu sta je simpelweg 2 weken buiten.

 

De waarschuwingen blijven nu ook 180 dagen in plaats van 90 dagen staan. Dit omdat je opzettelijk blijft doordrammen. Zo maak je van een mug een olifant.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...