Ga naar inhoud


DM 8000 wordt niet meer gemaakt, snik, snik!


janneke

Aanbevolen berichten


This is because several electronic components are no longer available.
Bron: http://www.dream-mul...ction-shut-down

 

Vertaling: "Omdat een aantal elektronische componenten niet meer leverbaar zijn.."

 

Zou het zo spannend zijn? Of zijn ze niet echt creatief daar? :confused:

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

Ik denk dat ze geleerd hebben, dat een settopbox/pvr ook een limiet heeft in prijsklasse. Ondanks de hoge kwaliteit. (& 1st generation = made in Holland)

Consument vind goedkoop belangrijker dan kwaliteit, dat zie je bijna overal in de industrie. (vandaar dat we in wegwerpmaatschappij zitten, defect? koop nieuwe ipv repareren.)

 

Nu maar hopen dat support lange tijd door gaat, en Dream Multimedia niet DM8000 image development (OE2.0) afketst. (zal wel niet denk ik)

 

Dus Enigma2 wordt afgerond, en men gaat focussen op Goliath. (of is Goliath hardware soort met Enigma2)

 

Als Goliath HD+ en CI+ support(ik bedoel dan de gebruikers beperkingen), veeg ik mijn anus met Goliath af, en koester ik m'n DM8000. :grin:

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daarmee komt dan een einde aan de kwalitatief allerbeste DVB receiver die ik ooit in mijn handen gehad heb.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarmee komt dan een einde aan de kwalitatief allerbeste DVB receiver die ik ooit in mijn handen gehad heb.

 

Mvg,

 

Michel

 

Klopt, maar kunne ze zich nu mooi richten op een echte multimedia box

aangepast door Harley

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

Ik ben bang, dat die Goliath device een hardware protected pay-tv ding wordt.

HD+/CI+ in the core oid. Dat je per seconde bij wijze van spreken voor het kijken betaald. Pay per second diensten via internet. Bv opnemen dmv server op internet, betaal per gekeken seconde. Dat is n.l. wat nogal wat commerciele tv providers heel graag willen.

 

Ik denk dat we de unencrypted opname op opslagmedium fysiek in apparaat kunnen gaan koesteren. (fijn dat dm8000 3x sata intern heeft :D )

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

tja misschien stoppen ze wel met alle (oude) modellen en gaan over op dat goliath project van ze (volgens mij een veredelde versie van android)

Laat ze tegen die tijd OE2.0 dan volledig opengooien, zodat derde image bouwers er wat mee kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig staat er hier een (nog) werkend exemplaar met sinds kort een kleurendisplay.

Ik hoop dat ik er nog jaren plezier aan mag beleven.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij DMM zijn ze gestopt met het vervaardigen van de DM 8000. De redenen kun je vinden op de site van de fabrikant.

met bedroefde groeten,

janneke

 

Ik vraag of kan misschien opvolger voor DM8000 of nieuw model?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk moment van dmm om er mee te stoppen denk dat de software ondwikkeling van dat apparaat nu ook heel snel over is zoniet direct al.

nieuwe O/S online gegooid onder ut mom van webbrowser zit er nu in we zijn er mee klaar

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

leuk moment van dmm om er mee te stoppen denk dat de software ondwikkeling van dat apparaat nu ook heel snel over is zoniet direct al.

nieuwe O/S online gegooid onder ut mom van webbrowser zit er nu in we zijn er mee klaar

Laat ze dan eerst oe2.0 bugvrij maken, want het is nu wel erg eeh beta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook zeer content met mn 8000, een juweeltje ik had eerst wat brol van TVV ontvangers, niet te vergelijken.

Elke opname lukt perfect, beeldkwa'iteit heel behoorlijk, ik heb er een 4de tuner ingeplaatst.

 

Wie weet komt een er DM 9000 uit die weer alle bestaande modellen onder de mat schuift. Het zou me verwonderen mochten de Duitsers gewoon content zijn met de 800HD-pvr en de 7020hd-pvr. Zo kennen we ze niet.

Ze bleven veel te lang in het duister betreft de inbouw van Blu Ray !

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...