Ga naar inhoud


Ik ben dood!!


grunnsat

Aanbevolen berichten

Ik ben dood volgens dominee Lee Johson, en wie ben ik om een dominee tegen te spreken. Lees maar even mee:

 

Attention: Beneficiary,

 

We have just received an email from one MR. KAMICHI YASHITA who introduced himselfas your next of kin also that you have instructed him to receive your funds intohis account on your behalf. MR. KAMICHI YASHITA informed us that you are dead also that the instruction was given to him before your death. We have asked him to forward the copy of the letter you gave him but have not yet heard from him.

 

Please confirm this information and read the attach for more details.

 

Thank you

 

Rev.Lee Johnson

 

De dominee vraagt mij te bevestigen dat ik dood ben, dat zal ik dan wel vanuit het hiernamaals moeten doen vermoed ik. Ik was blijkbaar de enige erfgenaam van een mij onbekende Japanse oudoom, en als ik nou nog zou leven, ja dan kreeg zou ik volgens bijgande brief maar liefst $5.800.000 krijgen! Ik zal hem maar gauw terug schrijven dat ik nog leef.

 

INSTRUCTION TO TRANSFER OVER DUE PAYMENT.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gecondoleerd, goed om te weten dat sat4all ook nog te bereiken is uit het hiernamaals. Wat is daar trouwens de elevatie voor astra 1 ?

 

Salu2, D.Quijote

 

In cijfers weet ik dat niet. Maar aangezien het hiernamaals aan de andere kant van de Clarkebelt ligt worden de schotels hier aan de fundamenten geschroefd zodat ze naar beneden gericht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dood volgens dominee Lee Johson, en wie ben ik om een dominee tegen te spreken.

Ik zal hem maar gauw terug schrijven dat ik nog leef.

 

Grunnsat , de leden van sat4all zijn toch de eerste erfgenamen of niet ... ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit man, dood net nu het een beetje beter weer wordt.

 

Maar er is nog hoop voor je. Ik heb nog nooit een dominee de waarheid horen vertellen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat krijg je allemaal rare e-mails, je kunt beter je e-mail adres veranderen. Dadelijk krijg je nog mail van Russische dames die met je willen trouwen.hahaha

 

 

Ehhh, vergeet ook niet de pilletjes die je dan nodig hebt om die russische vrouwen tevreden te houden :cool:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
of papa ik ben jouw dochter

of papa ik ben jouw zoon

 

:P

 

Lol..

Ik hoop toch van niet want dat zou bij mij zomaar kunnen :whistle:

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...