Ga naar inhoud


Wie wil er nog $6.000.000 verdienen?


grunnsat

Aanbevolen berichten


Ik heb toch de indruk dat je 100.000 achterover probeert te drukken :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hier is er weer een. Tranen gelachen alhoewel ik diep medelijden met zijn ongeneeselijke ziekte heb. :grin:

 

Hello Dear Fred,

 

I am Mr. Sahril Zainuddin, a steel merchant in Kuala lumpur, Malaysia. Please accept my apologise for the inconvenience. I have been diagnosed with Esophageal Cancer which was discovered very late due to laxity in caring for my health. It has defiled all forms of medication being a terminal disease. Apparently, I have only a few months to live, according to medical experts.

 

Sincerely,I have not lived my life so well. I never really cared for anyone not even myself but my business. Though, I am rich, I was never generous. I was always hostile to people and only focus on my business. But now I regret all this as I now know that there is more to life than just wanting to have or make all the money in the world.

 

I believe if God gives me a second chance to come back to this world, I would live my life a different way. Now that God is calling me, I want God to be merciful to me and accept my soul. I have decided to "WILL" my estates to charity organizations and provide succour and comfort to the less privileged in our societies, as the only good deed I will do before passing on.

Now that my health has deteriorated so badly, I cannot do this myself.

 

I have a huge cash deposit of (Ten Million Two Hundred Thousand United States Dollars only) (US$10.2M) under safekeeping in Malaysia. I will be glad if you can help me retrieve this deposit and disburse it accordingly to charity organizations and the less privileged.

 

Please send me a mail to indicate if you will assist me in this disbursement. I have set aside 20% for your time, efforts and patience. You can e-mail me at: sahrilzain@asia.com Attached is my picture for your perusal.

 

May God be with you and your entire family.

 

Regards,

 

Mr. Sahril Zainuddin

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de gelovigen onder ons: http://peterpopoff.org

 

Laat gewoon je gegevens achter op die website en je hebt er een nieuwe pennevriend bij :) Iedereen zeker en vast een brief "Dear brother Seba...."

 

Afhankelijk van je gift aan de heer zal voorspoed jouw richting uitgaan.... Bedragen van makkelijk 25.000$

 

Voor mij persoonlijk is het enkel grappige lectuur :grin:

 

Voor de sceptische mensen, Google Peter Popoff maar eens en zoek eens uit wat die allemaal op z'n kerfstock heeft.

* VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli)

* Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*)

* PopcornHour C200

* Synology DS-1010+ & DX510

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de gelovigen onder ons: http://peterpopoff.org

 

Laat gewoon je gegevens achter op die website en je hebt er een nieuwe pennevriend bij :) Iedereen zeker en vast een brief "Dear brother Seba...."

 

Afhankelijk van je gift aan de heer zal voorspoed jouw richting uitgaan.... Bedragen van makkelijk 25.000$

 

Voor mij persoonlijk is het enkel grappige lectuur :grin:

 

Voor de sceptische mensen, Google Peter Popoff maar eens en zoek eens uit wat die allemaal op z'n kerfstock heeft.

 

"Grappig" van deze organisaties zijn er velen die in Afrika geld en macht proberen te krijgen :mad: .

Kijk maar eens op de Intelsat 10, 68,5oost.

Ik heb daar vele duivels en kwade geesten uitgedreven zien worden, en elke dag was er wel een wonder.

post-41484-0-50840900-1345499588_thumb.jpg

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar eens op de Intelsat 10, 68,5oost.

Ik heb daar vele duivels en kwade geesten uitgedreven zien worden, en elke dag was er wel een wonder.

Zoiets ram ik uitmijn ontvangre !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...