Ga naar inhoud


Maar 1 tuner beschikbaar na USB update ET9x00


Schats

Aanbevolen berichten

Ik probeer zojuist mijn ET9000 met de USB update te upgraden maar kom erachter dat ik maar 1 tuner kan kiezen terwijl er wel 2 tuners in de ET9000 zitten.

 

Tot mijn verbazing zag ik dat ook met de openpli 2.1 versie ik maar 1 tuner kan configureren.

 

Ook in eerdere versies van openpli 3.0 kan ik maar 1 tuner configureren.

 

Voordat ik de update draaide heb ik altijd gebruik kunnen maken van 2 tuners (ook met eerdere versies van openpli 3.0).

 

Ik snap niet waar dit aan zou kunnen liggen, lijkt me sterk dat met een update de tuner stuk is gegaan.....!

 

is er handmatig iets na te kijken of iets anders te proberen, bij de tuner configuratie staat daadwerkelijk maar ook 1 te configureren tuner.

 

Enig idee hoe dit kan en hoe ik alsnog de 2e tuner kan gaan gebruiken op mijn ET9000?

 

Alvast bedankt.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gelukkig ben ik dus niet de enigste, waarschijnlijk iets in de image!!!

 

Kan iemand van OpenPLI hier iets op zeggen?

 

Alvast bedankt.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denoss,

 

Wat bedoel je, moet jij de ander doorlussen?

 

Mijn ET9000 is met 2 kabels aangesloten op de LNB dus heeft gewoon 2 afzonderlijke verbindingen.

 

Het schijnt dat ik de enigste ben met dit probleem, wellicht toch een hardware probleem....

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot op heden nog steeds maar 1 tuner beschikbaar ondanks alle updates.

 

Weet iemand hoe ik kan testen of de 2e tuner hardwarematig beschikbaar is via ssh en dat het een software probleem is of zijn er andere methode's dit te testen?

 

Hoop dat iemand kan helpen met dit probleempje.

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot op heden nog steeds maar 1 tuner beschikbaar ondanks alle updates.

 

Weet iemand hoe ik kan testen of de 2e tuner hardwarematig beschikbaar is via ssh en dat het een software probleem is of zijn er andere methode's dit te testen?

 

Hoop dat iemand kan helpen met dit probleempje.

 

Wat gebeurd er als je slechts één kabel aansluit op de eerste ingang? En daarna op de tweede ingang? Heb je dan op beide wel beeld?

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...