Ga naar inhoud


DUITSE Politie maakt jacht op abonnees cardshareserver!


Loui (K)

Aanbevolen berichten

ik vind het wel goed wat ze doen.. oppakken die gasten EN de clients die het sponseren!

 

mijn abbo is duurder omdat er zoveel zitten te sharen

pure criminaliteit als je eraan mee werkt

 

gewoon betalen.. als je dat niet kan, dan pech

Had je maar beter je best moeten doen op school :grin:

één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je ook maar enig idee wat het bijvoorbeeld kost om voor de Olympische Spelen uitzendrechten te krijgen voor heel Europa? Of voor Nederlands Voetbal (okay dat is wat minder), Of voor een belangrijke speelfilm? Of voor een serie als Lost? Heb je ook maar enig idee hoeveel dat allemaal bij elkaar kost? Een maandje CD zal dan als snel een paar duizend euro kosten. En nu doe ik maar een gok, maar ik denk niet dat je dat wilt betalen.

 

Cardsharen is illegaal. Tegen de wet. Ook als jij als consument niet krijgt wat je wil voor de prijs die je wilt betalen.

ik spreek cardsharen ook niet goed,maar het betalen voor de spelen,een film e.d. wat ze ervoor vragen is ook dom.

als ze teveel vragen,staat een zender vrij het af te wijzen.het probleem is echter dat altijd wel iemand zo dom is die hoge prijzen te betalen,maar moesten ze tesamen doen,en zeggen wij geven zoveel en geen cent meer,dan zouden ze oftewel hun films niet meer moeten verkopen,oftewel hun prijzen dalen.die sportrechten zijn ook veel te hoog.als zij altijd meer op elkaar gaan bieden,en iedere keer meer en meer zullen bieden voor films,sport enz enz,dan zal een maandje canal digitaal niet bvb 60€ kosten,maar 350€.veel mensen zullen dit niet meer kunnen betalen en ze zullen abonnee's moeten afsluiten,en omdat ze minder abonnee's hebben,nog meer moeten vragen.

als ze altijd toegeven aan die hoge prijzen,en altijd elkaar opbieden,zijn ze stilletjes hun eigen graf aan het delven,want als zij altijd hoger en hoger zullen bieden,moet de abonnementsprijs omhoog,met gevolg,dat minder en minder kijkers het nog kunnen betalen.

dit is mogelijks te top offic,maar in belgie heb je dan nog die exclusiviteits contracten waardoor bepaalden als ze hun programma's willen zien om de halverklap een andere tv aanbieder moeten nemen,of in het slechtste geval meerdere :mad:

ik heb er alleszins geen zeer van,want ik kijk bijna geen tv meer,ik noem dit geen programma's meer zoals tientallen jaren geleden.

trekt gewoon op niks meer die commerciëlen.

Wat gaat er vanavond gekookt worden :lol::D:P

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat opbieden kun je voorkomen met verboden prijsafspraken... Alleen dat mag nu juist niet meer ;)

en nu nog die exclusiviteit contracten verbieden!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het wel goed wat ze doen.. oppakken die gasten EN de clients die het sponseren!

 

mijn abbo is duurder omdat er zoveel zitten te sharen

pure criminaliteit als je eraan mee werkt

 

gewoon betalen.. als je dat niet kan, dan pech

Had je maar beter je best moeten doen op school :grin:

Je gaat aan 1 klein detail voorbij, het is ONMOGELIJK om op de meeste buitenlandse providers een abbo te nemen.

Ik kan in België als Nederlander niet op een officiële manier een abbo nemen op de Nederlandse zenders.(rtl, sbs enz)

Dat heeft niets met niet kunnen betalen te maken want dat kan ik makkelijk maar ik krijg niet de mogelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat aan 1 klein detail voorbij, het is ONMOGELIJK om op de meeste buitenlandse providers een abbo te nemen.

Ik kan in België als Nederlander niet op een officiële manier een abbo nemen op de Nederlandse zenders.(rtl, sbs enz)

Dat heeft niets met niet kunnen betalen te maken want dat kan ik makkelijk maar ik krijg niet de mogelijkheid.

 

 

Je zit nou eenmaal in het buitenland, dus mag NIET kijken ! is nou eenmaal zo geregeld.. doe je dit wel dan ben je illegaal bezig..

neem dan ook de consequenties als je opgepakt word.. je bent dan dus een crimineel.

 

nogmaals door dat o.a. cardsharen zijn de abbo's duurder

ik zeg : oppakken die gasten!

aangepast door digit

één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit nou eenmaal in het buitenland, dus mag NIET kijken ! is nou eenmaal zo geregeld.. doe je dit wel dan ben je illegaal bezig..

neem dan ook de consequenties als je opgepakt word.. je bent dan dus een crimineel.

 

 

Kijken naar de Nederlandse zenders in het buitenland mag wel.

De manier waarop kan alleen mogelijk illegaal zijn.

En ook dit moet dan nog bewezen worden voor een rechter.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit nou eenmaal in het buitenland, dus mag NIET kijken ! is nou eenmaal zo geregeld.. doe je dit wel dan ben je illegaal bezig..

neem dan ook de consequenties als je opgepakt word.. je bent dan dus een crimineel.

 

nogmaals door dat o.a. cardsharen zijn de abbo's duurder

ik zeg : oppakken die gasten!

Ieder zijn mening natuurlijk maar om mij een crimineel te noemen?

Kun jij mij uitleggen op welke manier ik bijv canaldigitaal benadeel? Ik kan geen abbo nemen bij hun dus op welke manier verliezen zij geld aan of door mij?

Abbo's duurder door CS? Ik ben 100 procent zeker dat dat onzin is. Denk je echt dat cds bijv hun abonnementskosten gaan laten zakken als ze meer leden krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder zijn mening natuurlijk maar om mij een crimineel te noemen?

Kun jij mij uitleggen op welke manier ik bijv canaldigitaal benadeel? Ik kan geen abbo nemen bij hun dus op welke manier verliezen zij geld aan of door mij?

Abbo's duurder door CS? Ik ben 100 procent zeker dat dat onzin is. Denk je echt dat cds bijv hun abonnementskosten gaan laten zakken als ze meer leden krijgen?

ik vind het ook nogal durfdelijk uitgesproken,van die crimineel,maar ja,iedereen denkt het er zijne over.

canal digitaal benadeel je niet.maar als jij de nederlandse filmkanalen kan zien,ben je waarschijnlijk een minder mogelijke klant voor prime.dus canal digitaal verliest niet,maar mocht telenet dit te weten komen,kunnen zij oordelen dat zij verlies doen,omdat je de films via nederland ipv belgie bekijkt.

verbeter indien redenering verkeerd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel heel ver gezocht natuurlijk en zo is alles om te draaien.

Het gaat hier simpelweg over het feit dat ik niet de MOGELIJKHEID heb om officieel een abbo af te sluiten bij een buitenlandse provider.

Het gaat hier over zenders waarop ik mij niet KAN abonneren en dit was als reactie op digit zijn opmerking ivm CS en dat dit allemaal criminelen zijn.

Als de mogelijkheid er zou zijn om het op een legale manier te kijken zou ik hem gelijk geven maar dit is niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet gewoon altijd het kip en het ei verhaal?

 

stel dat men 100.000 abonenmenten afsluiten voor 40 euro per maand dan is dat 4.000.000

of 150.000 voor 30 euro per maand en dat is 4.500.000 maar dan hou je met die 150.000 wel 500.000 euro extra over. (even de evt. extra kosten buiten beschouwing gelaten)

 

Dat is het zelfde dat je steeds vaker restaurants omgebouwd ziet worden naar vreetschuren.

100 gasten die 100 euro per persoon besteden is maar 10.000 euro

500 gasten die 40 euro besteden is wel 20.000 euro

 

bij de 1e moet je steeds op je tenen lopen een dure chef kok in dienst hebben en alles moet kloppen

bij de 2e moet je er alleen maar voor zorgen dat het smaakt, dat er genoeg te eten is en dat het weggespoeld kan worden met voldoende drank.

 

Waarom denk dat er happy hour's ed. zijn? omdat ze van de oude drank voorraad af moeten?

 

Ik zou zeggen maak een abo gewoon zo goedkoop dat cardsharing niet echt meer lonend is, dus laten ze het zoeken in de massa en niet in de exclusivieteit vaak werkt dat beter, levert het meer op en is het goedkoper dan voordurend een heel opsporingsapparaat te moeten financieren.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder TV en een duur sat. abo wordt je leven een stuk rustiger, lees je lekker een boekje, puzzeltje erbij, ohjaaaa even de krant nog door nemen, fijn muziekje op de achtergrond,na het diner een fijne wandeling....... ohh wat geweldig,.... en je bespaart 60 euro p.m.

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder TV en een duur sat. abo wordt je leven een stuk rustiger, lees je lekker een boekje, puzzeltje erbij, ohjaaaa even de krant nog door nemen, fijn muziekje op de achtergrond,na het diner een fijne wandeling....... ohh wat geweldig,.... en je bespaart 60 euro p.m.

 

als je stopt met ademhalen ben je nog goedkoper uit

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...