Ga naar inhoud


Einde NL-1, 2 en 3 via IRDETO-2 in november/december 2012


pms

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Een van de redenen waarom sommigen aan hun oude Irdeto kaart bleven vasthouden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kreeg een tijdje terug een brief van CD in de bus met aanbiedings i.v.m. die omruil actie ,dat ging om een :

 

gratis duo lnb t.w.v 59 euro ,dit was al aangevinkt

 

smartcard + hdtv ontvanger t.w.v 224euro

 

1) eenmalig 59euro+verzendkosten

 

2) gratis bij overstap naar het basispakket

 

3)19,95 i.c.m. het hdtv pakket voor 2 jaar

 

Is dit nu een instinkertje dat ik toch ergens aan vast zit straks of niet.

 

Want ga ik naar cd/vernieuw dan krijg ik een persoonlijke aanbieding ,maar dan kan ik alleen maar kiezen uit .

1) U hebt het STBP-pakket en wijzigt niets

U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD.

U ontvangt een nota voor € 39,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u spoedig toegestuurd.

2) U hebt het STBP-pakket en verlengt uw abonnement

U wilt uw huidige pakket behouden en u verlengt uw abonnement . U ontvangt een nieuwe smartcard voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD. Daarbij gaat u een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

U ontvangt een nota voor € 15,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u vervolgens spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u vooruit 1 keer per jaar, per automatische incasso.

 

3) U hebt het STBP-pakket en wijzigt naar het Basis-pakket

U hebt het STBP-pakket en wijzigt naar het Basis-pakket. U ontvangt een nieuwe smartcard voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 en Eurosport in HD. Daarbij gaat u ook een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

 

De kaartwissel is gratis en de smartcard wordt u spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u per maand, per automatische incasso.

 

4) U hebt het STBP-pakket en u kiest nu ook voor het HDTV-pakket

U hebt het STBP-pakket en u kiest nu ook voor het HDTV-pakket. U ontvangt een nieuwe smartcard om naast Nederland 1, 2 en 3 in HD ook de HD-zenders uit het HDTV-pakket te kunnen ontvangen. Daarbij gaat u ook een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

 

 

De kaartwissel is gratis en de smartcard wordt u spoedig toegestuurd. De abonnementskosten voor het STBP-pakket betaalt u vooruit 1 keer per jaar, per automatische incasso. De abonnementskosten voor het HDTV-pakket betaalt u maandelijks per automatische incasso.

 

 

Die eerste is wel leuk natuurlijk een hdtv onvanger + een nieuwe smartcard + duo lnb voor 59 euro +verzendkosten van 9,95 zolang er geen addertje onder het gras zit natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hier is inmiddels Veronica en Net 5 op zwart gegaan met een Irdeto kaart. ik heb ervoor gekozen om mijn Irdeto kaart gratis om te wisselen naar een nieuwe smartcard zodat ik dan het basispakket krijg a €11.95 p.m. en daarna kies ik voor het HD pakket erbij a € 5,- p.m. erbij. volgens mijn dealer EN CD wordt dit verrekend met het pas weer betaalde bedrag voor de Settopbox. we wachten af.

 

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ned 3 wel, maar ned 1 en 2 zijn nog steeds in irdeto2 beschikbaar op dit moment.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eenn tip voor velen!! Genoemde prijzen eerder in dit toppic zijn voorstellen

 

Diegene met een irdeto en of een Seca 2 kaart, Die alles willen laten zoals het is mbt de paketten die op bestaande kaarten zijn afgesloten destijds en dus puur aen alleen de Seca 3 kaart nodig hebben en geen hd receiver dubb Lnb etc

 

Accepteer kosten van 25=39€ NIET!!

 

Er staat duidelijk in de voorwaarden dat deze maximaal 15€ mogen bedragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld met CD omdat Ned 3 het niet meer doet, maar ik denk dat er een staigere zit want ik moest ff opnieuw kanalen scannen of me schotel goed uitrichten en Ned 3 zou het weer moeten doen, dat Ned 3 niet meer in irdeto wordt uitgezonden weten ze niet en dat heeft er niks er niks mee te maken zeggen ze want dan zou ned1 en ned2 het ook niet moeten doen, wat een ongelovelijk goede kennis hebben ze daar in huis.

 

Op dat onderdeel de moed maar opegeven, en het volgende probleem aangehaald, ik heb op 23 september een nieuwe kaart aangevraagd van 25 euro waar blijft dat ding, dat weten ze niet, ze kunnen het niet terug vinden in het systeem dus als ik opnieuw akkoord ga met de 25 euro dan komt die eraan binnen 5 dagen.

 

Op de vraag waarom 25 euro terwijl er in de voorwaarden 15 euro staat kreeg ik als antwoord omdat ik een gratis klant ben en geen betalende geldt die 15 euro niet en moet ik dus 25 euro betalen, en het is of 25 euro betalen of ik krijg geen kaart.

Hij zei verder dat ik wel achteraf kan proberen om het geld terug te vragen bij de financiele afdeling.

 

Ik ga dus even mijn contract nalezen en er dan volgende maand maar persoonlijk heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis sinds zondag avond j.l. o.a. Ned1 & 2 RTL4 & 8 en misschien nog wat zenders.

Ik heb ook gebeld met CD en kreeg een antwoord dat mijn signaal sterkte minstens 90% ??? moest zijn omdat anders de zenders niet meer te ontvangen zijn.

Ik zit een 300 km onder de poolcirkel en heb die sterkte nog nooit gehaald.

Maar goed, uit de ingezonden berichten begrijp ik dat er "iets": betaald moet worden.

Hebben jullie daar een brief van gehad of een andere mededeling? Ik maak gebruik van een M7 SAT801 van CD en volgens hun site hoef ik niets te doen want dat zou allemaal automatisch gaan.

Heeft iemand misschien meer informatie. Op NED3 heb ik 80% signaal en 80% kwaliteit op NED1 30% signaal en 10% kwaliteit.

Ik maak gebruik van meerdere schotels en gebruik geen duo LNB.

Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal hult zich daarover in stilzwijgen, dus dat is puur speculatie. Als ik zelf redeneer, dan zou ik het logisch vinden dat Seca2 stopt op het moment dat MPEG2 stopt. Ik zie dat Canal Digitaal enkele stappen heeft genomen die kunnen wijzen op een naderend einde van MPEG2: VRT stopt in MPEG2, MTV en Kindernet zijn gelanceerd in MPEG4, en radiozenders zijn verhuisd naar de Astra3. Ik zou het logisch vinden dat de definiteve afbouw van MPEG2 begint nadat de VRT gestopt is in MPEG2. Als we kijken naar hoe TVV het heeft aangepakt, dan duurt die afschakeling vele maanden. Daarmee gok ik op herfst 2013.

 

Dat is dus met veel gokjes en aanames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er uit!!

Maar ten overvloede ik was met dit topic ook bezig naar aanleiding van een berichtje van edje-ken.

Hieronder het bericht wat ik daar geplaatst heb.

 

 

Ik ben er uit!! Alleen begrijp ik het nog niet. Ik maak gebruik van 4 schotels en 2 decoders.

Daar is koppel apparatuur voor gebruikt. Kijk ik nu op NED3 HD dan heb ik 80% signaal en kwaliteit.

Op NED1 HD heb ik 40% signaal en 15 % kwaliteit. NED3 kan ik dus nog steeds ontvangen.

Haal ik de splitter tussen de 2 decoders weg dan heb ik op NED3 HD 80% signaal en kwaliteit en op NED1 HD ook 80 %

 

Met of zonder gebruik van de splitter maakte dus in de oude configuratie niet uit maar nu klenelijk wel.

 

Het lijkt wel of die splitter de nieuwe signalen niet door geeft. Heeft iemand daar een idee over?

 

Alvast bedankt,

 

Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...