Ga naar inhoud


ziggo RTL4HD en RTL7HD weg


arnoldl

Aanbevolen berichten


23% sterkte is natuurlijk veels te weinig. Dat je 5100 het doet (ik heb hem ook voor itv/vod naast mijn 3 dreamboxen) zegt niet zoveel.

Wat voor een signaalversterker heb je ertussen?

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een Hirschmann antenne versterker - GHV20M tussen. Ik heb met de Hirschmann 66% kwaliliteit en signaal 100%. Volgens mij komt het signaal niet goed binnen, aankomende nacht heeft ziggo onderhoud voor tv ik ben benieuwd.

 

Gr

aangepast door YUGI
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dezelfde versterker als ik heb met 2 x dm8000 + 1 x dm7020hd + 5100c castraat.

Heb je de 800 al rechtstreeks aan het aop gehangen met een kort/goed kabeltje?

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de coax kabel rechtstreeks in je tv steekt heb je dan wel goed beeld zowel analoog als digitaal

 

kijk dan vooral naar de zenders sbs6 en Net5

 

als als deze stoort dan kan het aan de bekabeling leggen of aan provider

(storen kan ook na een paar minuten komen)

 

als het aan je provider ligt dan meten ze op afstand je lijn door en verhogen ze de lijn of je krijgt een nieuw aansluit punt ( deze kan je zelf monteren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

QAM256 in acht nemen + (wat ik gehad heb) vervanging van je coax door een betere coax (gebruik zelf s125) zorgde bij mij dat ik enkele zenders wel kreeg, die ik daarvoor niet had. Kabel scheelt dus enorm!

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...