Ga naar inhoud


ziggo RTL4HD en RTL7HD weg


arnoldl

Aanbevolen berichten


@YUGI

 

Betekenis van je foutmelding :

 

E48 Geen signaal

 

E32 Onjuiste kaart

 

Ik weet niet of beide fouten worden weergegeven als E48-32, maar kan me daar iets bij voorstellen dat dit wel het geval is, zoals in jou geval, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag komt er een pannenkoek van ziggo langs, ik ben benieuwd of die sukkel de straatkast kan vinden. Heb hier onlangs 1 gehad die had tegen mijn gezegd dat ik al aangesloten was, zat die sukkel in de verkeerde kast te loeren. Dummy zat er nog tussen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL 4 en 7 probleem?

 

Ga op het kanaal staan wat het niet doet, ga naar menu, instellingen, zenders zoeken,handmatig zoeken, en zet dan de modulatie op 256-QAM, druk op ok en hij vind het pakketje weer wat onder die transponder valt.

 

info:

 

Transport stream ID 3 348000 MHz QAM64(Moet naar 256) SR 6875 Msymbol/s FEC NONE

3001 MPEG2 SD Digital Television Eurosport 2

3003 MPEG2 SD Digital Television Crime & Investigation Network

3004 MPEG2 SD Digital Television Arte

3007 MPEG2 SD Digital Television Travel Channel

3011 MPEG2 SD Digital Television MTV

207 MPEG4 HD digital television RTL 7 HD

3051 Code Download Siemens Gigaset M750

3052 Code Download Homecast Colorado dev

 

 

 

Transport stream ID 4 356000 MHz QAM64(moet naar 256) SR 6875 Msymbol/s FEC NONE

4002 MPEG2 SD Digital Television TLC / Animal Planet

4004 MPEG2 SD Digital Television Discovery World

4005 MPEG2 SD Digital Television Discovery Science

4006 MPEG2 SD Digital Television Investigation Discovery

 

66 MPEG2 SD Digital Television Nick Toons

4050 Digital Radio VRT Radio 1

4051 Digital Radio VRT Radio 2

4052 Digital Radio Klara

4053 Digital Radio Studio Brussel

4054 Digital Radio MNM

4055 Digital Radio BBC Radio 4

204 MPEG4 HD digital television RTL 4 HD

231 MPEG2 SD Digital Television HBO

 

 

--

Met vriendelijke groet,

 

Jos Fuchten

aangepast door ceesv
formaat gewijzigd van 8 naar 14
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niets is ons te gek. :grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je bekabeling beneden is k*t of de GHV20M heeft een probleem aangezien je tv's boven wel voldoende signaal krijgen.

 

Nu ook nog eredivisie live hd weg en bbc enz. Morgen maar eens de telefoon ter hand nemen. Boven op de slaapkamers alles oke 2tv`s met ci+ werken prima. Word er helemaal gek van.

 

Gr

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je bekabeling beneden is k*t of de GHV20M heeft een probleem aangezien je tv's boven wel voldoende signaal krijgen.

Of je bekabeling beneden is k*t of de GHV20M heeft een probleem aangezien je tv's boven wel voldoende signaal krijgen.

 

 

 

 

 

Ik heb alles al geprobeerd, korte kabel, dunne kabel. Rechtstreeks uit de meterkast maakt geen verschil. Dm800 heeft het wel gedaan op 1 en 2 maar kreeg de melding afstemmen mislukt. Moet ik de frequentie aanpassen in de kabel xml?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vaak is het probleem ook de voeding zeker met de satelliet uitvoering heb ik meerdere keren mee gemaakt dat ik geen signaal meer had maar de rest van de box werkte wel zoals menu en opstarten dus dan denk je ook niet aan de voeding.

maar na de voeding vervangen te hebben werkt alles weer goed.

aangepast door ziggy

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als beide tv's boven wel werken en je Humax beneden niet, ook niet rechtstreeks aangesloten aan het aop, dan kan niet anders concluderen dat je Humax stuk is.

Anders hadden die tv's boven ook een probleem gehad als de versterker het probleem zou zijn.

 

Ik heb alles al geprobeerd, korte kabel, dunne kabel. Rechtstreeks uit de meterkast maakt geen verschil. Dm800 heeft het wel gedaan op 1 en 2 maar kreeg de melding afstemmen mislukt. Moet ik de frequentie aanpassen in de kabel xml?

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...