Ga naar inhoud


windows 7 haalt steeds dezelfde update op


gerrit B

Aanbevolen berichten

De laatste week haalt windows 7(home) steeds dezelfde 7 update op, gaat ze installeren en doet dat de volgende dag weer.

op zich niet zo erg maar elke keer wordt er weer zoveel MB opgehaald maar vooral bij het afsluiten telkens weer wachten totdat alles geinstalleerd is.

Kijk ik in het geheugen dan zijn het telkens dezelfde 7 updates die geinstalleerd worden

 

Wat kan hier aan de hand zijn?

 

Norton 2012 al flink aan het werk gezet maar die kan niets vinden.

 

suc6

 

Gerrit

post-32015-0-53934900-1348179310_thumb.jpg

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

zo iets is in het verleden ook voorgekomen bij vista / xp / w2000nt zoals ik zelf heb ondervonden

er zijn overigens ook updates die je manueel kunt installeren na downloaden van het pakket van microsoft (dat KB?????? ) en dat heeft wel eens succes opgelevert bij mij.

of je zoekt even in het internet op dat KB???????? pakket

dan vindt je zeker een oplossing erover.

overigens kan het helpen om ook eens de CCLEANER te gebruiken opdat oude lijken uit de regisrty wordt opgeschoond.

 

ciao

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde gehad met die netframework updates onder Windows 7 en XP, die bleven maar opnieuw downloaden en installeren maar is na 3 dagen automatish opgehouden.

 

Mijn Windows 7 settings even veranderd naar meld me wanneer er updates zijn maar laat mij bepalen wanneer deze te downloaden, en deze na een aantal dagen weer veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik onlangs ook op de pc van mijn vrouw, die pc bleef maar updates ophalen bij win 7 home.

Alles werd geïnstalleerd om dan bij het rebooten een foutmelding te geven en alles er weer af te gooien.

Bij de volgende opstart begon die weer doodleuk de bewuste update te downloaden en te installeren, om er vervolgens weer af te gooien.

zeer irritant, en ik kon maar geen oplossing vinden, dan maar de updates afgezet.

Nu kan ze tenminste weer met de pc werken, en daarvoor had ze hem toch gekocht.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst super anti spyware los gelaten welke heel wat cookies ed. heeft opgeruimd.

Daarna wise registry cleaner aan het werk gezet, deze heeft een kleine 100 fouten opgelost en er kwam een nieuwe Update.

 

 

Gevolg

 

Ik moet nu overal eerst weer handmatig inloggen en hij wil nu elke dag 8 dezelfde updates installeren ipv. 7. :crazy:

Wat me ook opvalt is dat hij met het ene icoontje aangeeft dat er geen apparaat voor geluidsweergave is geinstalleerd en met de andere zegt dat er Realtek HD audio geconfigureerd is.

Feit is wel dat ik geen geluid meer heb.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...