Ga naar inhoud


Langere kabels


FalconerThe

Aanbevolen berichten


neen

men past tegenwoordig titanium oxide als pigment toe in de kabelmantels van de betere coax kabel merken

en die is even zo UV beschermend als de hier gepropageerde zwarte coax DUS.

 

waar je coax niet tegen kan is in het aggressieve regenwater liggen

dat is veel belangrijker bij montage dan die kleur.

ciao

What Else Is There

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt...ik heb een jaar of 2 geleden mijn witte tie-raps (cable ties) allemaal buiten vervangen met zwarte tie-raps. Op de verpakking staat dat ze UV resistant zouden zijn. (indoor/outdoor use, meets military specs). Ik kocht gelijk een zak van 1000 stuks, destijds in Canada.

Nu 2 jaar later zijn die dingen zo broos als wat en ik heb ze een week of wat geleden allemaal weer opnieuw vervangen.

 

Ohh...ik zie op de zak staat: "made in China". Dat zegt mij alweer genoeg. :mad:

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh...ik zie op de zak staat: "made in China". Dat zegt mij alweer genoeg. :mad:

In Canada heb je zeker alleen even naar de prijs gekeken: $0,99... :lol:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

:tired: uit gelachen :tired:

 

Bij Koka in ieder geval voor buiten zwart toepassen en binnen wat je maar mooi vindt...

Dat koka /buitencoax alleen in het zwart bestaat, is inmiddels al lang achterhaald.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar jullie die wijsheid vandaan halen maar op de site van Hirschmann staat toch duidelijk dat de zwarte Koka 799 voor buiten is, zie:

http://www.hirschmann-multimedia.nl/home/store/list/1/productid/3420?sortfield=productname%2Cdatecreated+desc

en de witte voor binnen, zie:

http://www.hirschmann-multimedia.nl/home/store/list/1/productid/3419?sortfield=productname%2Cdatecreated+desc

 

Natuurlijk bestaan er ook andere kleuren maar dan hebben we het niet over de Koka 799.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...