Ga naar inhoud


probleem met versie hogere versie's


Daan

Aanbevolen berichten

Heb een vreemd verschijnsel draait al een poosje oscam met seca en irdeto2 met versie 6466 deze draait perfect alleen deze laat geen update's door

 

nu heb ik de versie 7699 erop gezet maar het loopt gewoon stroef heb mijn oscam box boven staan en kijk via de huiskamer naar me box waar oscam staat het duurt ontzettend lang dat ik beeld heb met deze versie ook met de nieuwere krijg gewoon een timeout (5001ms) zelfs geen beeld van me eigenkaart wat kan daar het probleem van zijn ik zie wel de ecm's voorbij komen

 

heb nu wel beeld de respons tijd is wel erg hoog by slaapkamer (2901ms)

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ECM tijden zijn al een tijdje hoger dan gebruikelijk bij Oscam compilaties welke hoger dan svn 7600.

 

Waaro weet ik niet, wel zag ik een stukje van 1 van de Oscam developers bij de behandelin van hetzelfde probleem;

............................................. and also because the coders doing many

changes in the source code.

 

Ik ben een aantal dagen geleden om deze opvallende hogere ECM-tijden ook terug gegaan naar een lagere versie

met succes. Wel opmerkelijk is het feit dat PCSC-readers wel sneller werken bij de nieuwer oscam-versies en Smargo's

juist weer minde soepel. Met de smargo's heb ik nog niet geexperimenteerd, zou een andere instelling kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hang ook nog op versie 7165, die werkt perfect in mijn ubuntu, die nieuwere versies moet nog veel aan gebeuren, dus wacht wel een poos, heb ook veel time out's met die nieuwere versies, terwijl ik voer genoeg heb om het niet te krijgen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu even een tijdelijke oplossing heb nu een extra n line gemaakt naar de oscam server nu komen wel de update's binnen dat het op deze manier moet is jammer.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de nieuwere versies is het wel opgelost om met een C: regel te updaten, maar de mannen moeten nog maar even door knutselen aan de rest van het systeem

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschil van 10ms per versie gebeurt regelmatig en doen ze niks aan, ze willen het goed werkend hebben en concentreren zich niet op snelste tijd...

Verschil van 100ms is ook paar keer gebeurt, dit was niet de bedoeling ;).

 

heb liever dat de respont tijd beter is als ik de nieuwe versie's gebruikt duurt het bijna 30 sec dat ik beeld heb van me eigenkaart heb dat alleen op me irdeto2 kaart ook met terug zappen duurt het zolang voor ik weer beeld heb :mad: seca is goed

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

30seconden en... ik heb het over milisececonde, 30 seconde,dan zou ik als ik jouw was eens instellingen bekijken!!

 

dat klopt 30 sec of soms helemaal geen beeld of een time out krijg ik dan, als ik versie 6466 gebruikt dan werkt het als een speer, het probleem met de nieuwere versie dan werkt me irdeto 2 kaart niet lekker seca kaart heb er geen problemen mee

heb al diverse oscams gebruikt alle versie's boven de 70xx die zijn knudde dan voor mij !

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...