Ga naar inhoud


vind astra 23,5 niet


haramo

Aanbevolen berichten

In bericht 75 had ik al geschreven dat het wel erg lang duurt voordat haramo zijn schotel afgesteld krijgt en dat het me niet zal verwonderen dat we aan de 150 berichten komen. Nou, daar gaan we hard naar toe want we zitten al op 135. Ik denk dat het nu al een record is dat iemand zijn schotel in 135 berichten nog steeds niet werkend heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sprietje, wordt dit probleem niet als een nieuw probleem gezien? ik had misschien beter een nieuw onderwerp hebben begonnen. :).

 

 

Ik heb de satfinder doos geopend :). wat is dat knopje waarmee je de db instelt? in gebruiksaanwijzing staat er niet veel over, zie foto welke ik heb.

post-52962-0-94412800-1354226674_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht 75 had ik al geschreven dat het wel erg lang duurt voordat haramo zijn schotel afgesteld krijgt en dat het me niet zal verwonderen dat we aan de 150 berichten komen. Nou, daar gaan we hard naar toe want we zitten al op 135. Ik denk dat het nu al een record is dat iemand zijn schotel in 135 berichten nog steeds niet werkend heeft.

helemaal mee eens dit gaat ook nergens meer over ,alles is al 10x besproken het word zelfs irritant en het gaat van a naar b en weer terug er is geen touw meer aan vast te knopen aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies wat je zegt Tonskidutch, voor hobbyisten, maar als je na zoveel goede raadgevingen steeds maar weer met vragen terug blijft komen, dan denk ik dat je een verkeerde hobby hebt gekozen. Voor iemand die het verschil niet weet tussen een ring- en een steeksleutel, is het ook onmogelijk om op afstand precies aan te geven hoe een motorblok helemaal afgesteld moet worden. Het is net wat @stevie-v zegt, het wordt irritant en als je een antwoord wilt geven, moet je al bijna 150 berichten terug lezen om te kijken wat er allemaal al besproken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry daarvoor dan.

 

Is niet mijn bedoeling. het is niet dat ik de vraag stelde om opnieuw alles uit te leggen, want kan alles al terugvinden dus.

 

Ik had een nieuwe onderwerp met als onderwerp ' signaal verloren' moeten starten, ipv op dit oude onderwerp 'vind astra 23.5° niet', want dit is namelijk niet meer het geval.

 

Tenzij je zegt dat ik de problemen heb omdat ik de multihouder niet heb veranderd naar een betere multihouder, wil ik gewoon weten of sterke wind ook invloed heeft op die dunnen LNb's die ik heb. net zoals er gezegd werd dat de dunnen LNb's regengevoelig zijn. Als ik dit eerder wist, dan had ik het merk Alps genomen,die beter zijn.

 

Maar nu, gedane zaken nemen geen keer :).

 

Ik zal dan alvast een nieuw onderwerp starten over ' gebruik van satfinder'. dat mag toch hé? :)

aangepast door haramo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een nieuwe onderwerp met als onderwerp ' signaal verloren' moeten starten, ipv op dit oude onderwerp 'vind astra 23.5° niet', want dit is namelijk niet meer het geval.

Haramo, misschien moet je nou eerst eens flink aan de slag met die satfinder van je. Ga zelf ontdekken en proef de voldoening!

Als je topic gelijk van "kan niet vinden" naar " verloren" gaat, is je "gevonden" van wel hele korte duur geweest en schiet het niet op. Waarvoor heb je nou die satfinder gekocht?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...