Ga naar inhoud


Philips 32PFL5403D/12 geen beeld, wel geluid.


gps

Aanbevolen berichten

Volgens MM is deze TV rijp voor de recycling. Als TV wordt ingeschakeld dan komt er even bovenin een grijze balk met links het woord "side". Daarna niets meer. Geluid is er wel en de led indicator blijft wit. Komt iemand dit bekend voor en is het inderdaad finito?

Link naar reactie
Delen op andere sites


controleer eerst maar eens of de optie code`s nog wel juist zijn.

 

druk op de afstandsbediening 062596 en de info toets in dan kom je in een service menu

controleer of de optie code`s gelijk zijn aan die van de sticker achterop het toestel

De optie code`s bestaan uit blokken van 3 getallen

 

mocht dit allemaal goed zijn ?lees dan eens de software uit ook met de a.b.de toetsen 123654 snel achtereenvolgens intoetsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het toestel niet in het service menu.

Er komt niets op het scherm.

Na inschakelen zie ik het scherm voor 2 a 3 seconden ietsje oplichten en dan ook even die balk met de source bron. Dan gaat het licht weer uit.

 

Steve heb je m'n pm nog gezien?

aangepast door gps
Link naar reactie
Delen op andere sites

terwijl de indicator wit is druk snel achter elkaar 062596 i in.(zal misschien niet in een keer lukken maar blijf het proberen en wel snel achter elkaar !)

de ingangs bron blijft bij jou op side staan,dus zal er niet veel aan de hand zijn.

(wat gebeurt er als je er een ci moduul in zet ?)

 

 

(stuur een p.m. van de onderdelen die je nog nodig hebt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste keer dat ik dit zag was einde oefening zeer goede matchline.......

Die nieuw flats kosten niet zoveel meer al zeker geen 32 maat.

Enige nadeel ze spiegelen allemaal tov oude blackline buizen.

Ik ben van Flip genezen alhoewel ik hier nog en zeer goede super energie slurpende 120 cm flat van heb.

Maar die maken ze niet meer. Wil je geen smart tv kun je voor prikkie de laatste back light edge clear LCD's nog op kop tikken (zonder 3d)

Zag 52 inch voor 500 euro maanden geleden.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt echt niet om in service menu te komen.

Toestel reageert nergens op.

Vermoedelijk toch meer aan de hand.

Ook het invoeren van een Digitenne cam geeft geen reactie.

Als ik 123654 invoer dan gaat de witte led uit en gaat de rode led om de 6 seconden even branden. Verder niets te zien.

Als toestel aanstaat en ik druk een paar keer de source toets in (op beeld weer niets te zien) en dan naar standby en dan weer aan, dan geeft de grijze balk bv. HDMI1 of EXT1 of SIDE aan. Soms komt de balk ook niet, TV zal dan wel op kanalen ontvangst staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb inmiddels ontdekt dat als ik met een zaklamp op het scherm schijn dat er wel beeld is.

Zo heb ik de optie code's van groep 1 en 2 vergeleken met de sticker en komen overeen.

Als ik 123654 invoer dan zie ik iets van CSM1-2-3 komen maar zie volgens mij niets anders.

Error geeft aan: geen error

Speelduur:11730

Kunnen we hier nog iets mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind wel de R534 van 47 ohm en is in orde.

Naar de inverter meet ik 25 V.

Naar SSB 12V en 3.3 V.

Als ik toestel vanuit standby aan zet dan gaat na 10 seconden de backlight aan en gaat na 1 a 2 seconden weer uit.

Op het moment dat backlight aan gaat meet ik op pen 12 (BL on off) van voedingsprint naar inverter een spanning van 3,2 V. Als backlight na 1 a 2 seconden uit gaat dan blijft de 3,2 V wel aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...