Ga naar inhoud


Zijn er verandering van de instellingen voor de seca3 kaart C.D.


Aanbevolen berichten

Het vreemde van de zaak is dat het al twee keer in de nacht is gebeurd dat er maar twee cliënts aktief zijn. De keren dat we het overdag mee maken is dat wanneer er een opname wordt gestart op de ET9000 die ook als server werkt en er dan twee ontvangers aktief zijn.

Ik heb de kaart nu in de VU duo zitten en die draait nu al even stand alone en toch valt de kaart op zwart nadat de datum wordt veranderd i.v.m. de updates. Het zal wel weer iets wezen van die club maar ik hoef ze niet te bellen omdat niemand van de klantenservice weet waarover we praten dat is het jammere van deze club, je moet totaal geen ondersteuning vragen zelfs via dealer kanalen lukt het niet helaas, dit moet toch ook wel een frustratie voor de dealers zijn dat er totaal geen duidelijkheid is waarom dat sommige kaarten zomaar op zwart gaan ook in goedgekeurde ontvangers.

Oplossing tot nu toe voor ons probleem is een buitenechtelijke verbinding.................. :crazy:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 december cooldown uit gezet daarna de kaart 24 uur op Ned 1SD gehad en nu afgelopen weekend geen problemen meer gezien.

Blijft nu lopen, raar maar waar.

Kan het zijn dat de cliënts werken met een oudere oscam versie dan de server en daardoor problemen met de kaart veroorzaakt worden ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had hier ook de boel op zwart.

3 boxen 3 kaartjes en kennelijk keken alle 3 de boxen via dat ene kaartje.

In mijn geval: NL1, hystory en veronica/disney

 

Betreffende reader uitgeschakeld en de andere boxen pakten vervolgens automatisch hun eigen kaart weer.

Clients hebben een recente oscam

 

Moet ik dan de reader van de kaart geen cooldown geven, maar de gebruikers van deze reader wel?

Op dit moment heb ik:

 

 

[reader]

label = kaart-onder(800hd)

description = family

protocol = internal

device = /dev/sci0

ecmheaderwhitelist = 813061006A00075C00,803061006A00075C00

detect = cd

mhz = 300

cardmhz = 500

group = 4

emmcache = 1,3,1

blockemm-u = 1

lb_weight = 1000

ratelimitecm = 4

ratelimitseconds = 10

cooldown = 60,600

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...