Ga naar inhoud


CCcam binnenkort niet meer bruikbaar?


TiVe

Aanbevolen berichten

Op een ander forum heb ik gelezen dat Canal Digitaal (en dus ook TVVlaanderen?) weer iets zou gaan aanpassen waardoor CCcam niet meer in staat zou zijn de CD/TVV kanalen open te krijgen ... iets met een nano die CCcam niet aankan ofzo (ik ken er zelf niks van).

Als dat waar is zou ik direct mijn pas aangekochte ontvanger van 300 euro (!!) niet meer kunnen gebruiken (XTrend ET-6500) want deze heeft alleen een kaartlezer en geen slot voor een CI-module!

Iemand meer info hierover?

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je van dit soort berichten al in de stress schiet, koop dan gewoon een Canal Digitaal / Tv Vlaanderen goedgekeurde ontvager...

 

Komt tijd, komt raad.

aangepast door wls

Dreambox 800s - Dreambox 500c - Triax 78 triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-40587-0-78108800-1359377758_thumb.jpgHans,Laat je niet gek maken door al die indianen verhalen,dit moet je aan een paar echte Indianen overlaten.

Natuurlijk kan de 7020HD een CI module hanteren ,er zit niet niet voor niets een Ci slot in,maar.. die zul je normaal gezien nooit nodig hebben.

En,,,die KU...ontvangers van CD en of TVV,die rommel wil ik nog niet voor niets hebben.

Door de vele aanpassingen zullen hun eigen rommel ontvangers ook niet goed (meer)werken,dus zinloos.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ander forum heb ik gelezen dat Canal Digitaal (en dus ook TVVlaanderen?) weer iets zou gaan aanpassen waardoor CCcam niet meer in staat zou zijn de CD/TVV kanalen open te krijgen ... iets met een nano die CCcam niet aankan ofzo (ik ken er zelf niks van).

Als dat waar is zou ik direct mijn pas aangekochte ontvanger van 300 euro (!!) niet meer kunnen gebruiken (XTrend ET-6500) want deze heeft alleen een kaartlezer en geen slot voor een CI-module!

Iemand meer info hierover?

 

Over welk forum hebben we het dan ?

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

@columbo

 

Dat is strak onderzoek....................... :P

 

Mocht dit waarheid worden kan cd en tvv toveren en zijn dan ook naar het rijk der fabelen en geen bestaan van TVV en CD meer, denk maar niet dat die uitgeklede ontvangers van CD opgewassen zijn door een of andere aanpassing in de nano of wat dan ook gaan ze kompleet over de rooie. :grin:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het alleen een nano is kan de softcam worden aangepast, overigens die nano bij canalsat is tbv pairing met de box meen ik.

 

Als CD pairing gaat invoeren moeten ze eerst zorgen dat die prutreceivers van hun goed werken. Minstens 60% kijkt met een softcam. (zo niet meer) Ik kan me niet voorstellen dat ze zo dom zijn. Ze doen daar maanden/jaren over een simpele wijziging naar 8psk of het uitschakelen van mpeg2 maar willen volgens de geruchten wel ruim 60% in 1 klap zonder beeld zetten? Dan kunnen ze de tent echt dicht gooien.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...