Ga naar inhoud


Laptop nieuw gekocht maar oud model


Daan

Aanbevolen berichten

Even om advies te vragen, ik heb gister een laptop gekocht met dat appeltje nieuw in doos de medewerker zei dat dit het laatste model 2012 was en recht had op een update van OS X Mountain Lion Up-To-Date-programma, nou ik ervoor zitten krijg ik een email van het webcare team dat het model niet voldoet aan de eisen dus afgewezen, die zeiden dat dit een model van begin 2011 was en het vreemd vonden dat ze dit model verkochten als model 2012.

 

hier ben ik eigelijk niet blij mee

 

ik zit te denken om een model 2012 te eisen of teruggeven,de laptop werkt wel prima maar aan de ene kant voel me wel gen*****

 

wat zouden jullie doen ?

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je zwart op wit dat je dit kocht als een 2012 model?

nee?

dan is het jouw woord tegen het zijne en zie ik het somber in..

 

Jazeker heb ik dat op de bon staan model 2012 ik ga zo even naar die winkel en uitleg vragen

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar mijn eerste indruk is toch :

1)een laptop kopen in 2013 die model 2011 blijkt te zijn : dat is toch erg bedenkelijk .

2) een beloofde update die je niet kan krijgen om dezelfde reden als hierboven vermeld : tweede bedenkelijk feit .

Mijn conclusie : inpakken die handel en terug naar de winkel : neem een schrijven mee : vermeld al je bezwaren en laat ondertekenen bij afgifte .

Zelf heb ik iets gelijkaardigs voor gehad met een smartphone : bij onderzoek in het geheugen kwam ik nogal wat vreemde dingen tegen : dus duidelijk reeds gebruikt : dat heb ik ook op die manier opgelost . En als er nog wat klanten in de winkel staan kan dit de afloop ten goede komen .Succes .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de leverancier niet eerlijk is, kan hij misschien zeggen dat de laptop reeds gebruikt is geweest, en dat in dat geval hij niet wordt teruggenomen.

En vervolgens wordt het touwtrekken.

 

Hopelijk gaat dit goed komen, Daan. Je bent in ieder geval binnen 24 uur terug in de winkel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar mijn eerste indruk is toch :

1)een laptop kopen in 2013 die model 2011 blijkt te zijn : dat is toch erg bedenkelijk .

2) een beloofde update die je niet kan krijgen om dezelfde reden als hierboven vermeld : tweede bedenkelijk feit .

Mijn conclusie : inpakken die handel en terug naar de winkel : neem een schrijven mee : vermeld al je bezwaren en laat ondertekenen bij afgifte .

Zelf heb ik iets gelijkaardigs voor gehad met een smartphone : bij onderzoek in het geheugen kwam ik nogal wat vreemde dingen tegen : dus duidelijk reeds gebruikt : dat heb ik ook op die manier opgelost . En als er nog wat klanten in de winkel staan kan dit de afloop ten goede komen .Succes .

 

Ben inmiddels terug heb een nieuwe gekregen de ander was ook nieuw in folie maar er was waarschijnlijk een fout in de lading heb nu een model 2012 gekregen heb gelijk gecontroleerd op serienummer heb nu het juiste model :)

 

Ze deden niet zo moeilijk maar toch..

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen heb je ja kun je krijgen

zo ook

proberen kunnen ze die truukjes altijd of ze lukken is iets anders.

 

(fijn dat het in orde gekomen is)

 

de consument heeft bij dergelijke klachten over de levering van de goederen altijd recht op geld terug binnen 14 dagen, ook indien je aankoopbon onduidelijk is kun je geld terug eisen.

 

Ze deden niet zo moeilijk maar toch..

die winkeliers die zich al te stoer opstellen weten ook wel dat m'n uiteindelijk z'n recht krijgt of haalt en dan krijgt.

ciao

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...