Ga naar inhoud


Andere smartphone willen kopen maar welke ????


Aanbevolen berichten

Goedemorgen vrienden.

 

Zo ongeveer een jaar geleden ben ik ook toegetreden tot de wereld van android met een HTC Sensation.

Maar eigenlijk vanaf dag 1 is de phone voor mij al teleurstellend.

Wat betreft schermgroote in 1 woord geweldig kun je geen betere telefoon hebben naar mijn idee.

Maar als je media af wilt spelen via de speaker van de telefoon wat ik noglal eens doe is het echt 1 dof drama.

Het geluid klinkt gewoon te zacht.

Alle instellingen op maximaal niveau gezet maar geluid blijft te zacht.

Ook het afspelen van radio en navigatiegeluid in de auto is niet hard genoeg de radio in de auto overstemt de navigatie.

Ok nu dus op zoek maar een andere telefoon die wel op dit gebied aan mijn wensen voldoet.

Maar welke telefoon heeft nou een goed speakergeluid (vooral voor navigatie in de auto vind ik dit erg belangerijk)

OP internet lees ik zelfs van de samsung galaxy sIII dat er problemen mee zijn bijvoorbeeld regelmatig uitvallen bij gebruikers.

Wie heeft er nou een goed advies voor een samrtphone zodat ik niet weer een miskoop heb :(

Vriendelijke groet

 

comou

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik heb de ervaring met de iPhone 3 t/m iPhone 5 en ik zou niet meer zonder willen.

 

Ook getest maar duidelijk minder bevonden: Galaxy S2, S3 en de Nokia Lumia 920.

 

Op de iPhone 4 heb ik wel een aantal keren Navigatie gebruikt (Sygic) en dat klonk hard genoeg en duidelijk.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan wat je exact zoekt en verwacht..Navigatie op de Nokia Lumia is inderdaad perfect, verder vond ik het applicatieaanbod van WP wel slecht..gauw op de telefoon uitgekeken.

 

iPhone zit goed in elkaar, goede apps en oneindig veel support en accessoires. Net als WP wel weinig mogelijkheden voor wat specifiekere aanpassingen (of Jailbreaken), maar IOS wordt steeds beter..

 

Android ziet er m.i. wat minder netjes uitgewerkt uit..wel veel apps en zeer veel mogelijkheden tot aanpassingen, door die mogelijkheden ook meer kans op traag toestel, vage problemen en ongewenste software..

 

Geluid van de luidspreker heb ik nog nooit onder de maat gevonden..misschien luidspreker defect?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen ons gezin zijn alleen Andriod gebruikers.

In het begin wegens de prijs, maar inmiddels ook wegens de kwaliteit, toegankelijkheid en veelal gratis app's.

Het is zeer lastig (ik weet niet beter dan onmogelijk) om Andriod en Apple te combineren.

Dus de stap die je nu neemt betekent dat je aan Andriod of Apple blijft plakken.

 

Vwb Apple hoor ik in mijn omgeving mensen voornamelijk klagen over de traagheid van de oude

modellen (iphone3 bijv), terwijl mijn Galaxy van 2.5 jaar oud nog prima snel navigeert en laadt.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen ons gezin zijn alleen Andriod gebruikers.

In het begin wegens de prijs, maar inmiddels ook wegens de kwaliteit, toegankelijkheid en veelal gratis app's.

Het is zeer lastig (ik weet niet beter dan onmogelijk) om Andriod en Apple te combineren.

Dus de stap die je nu neemt betekent dat je aan Andriod of Apple blijft plakken.

 

Vwb Apple hoor ik in mijn omgeving mensen voornamelijk klagen over de traagheid van de oude

modellen (iphone3 bijv), terwijl mijn Galaxy van 2.5 jaar oud nog prima snel navigeert en laadt.

Een iphone 3g is uit 2008 dus ja hij is trager.....

 

Ik gebruik de iPhone 5 en dat werkt gewoon super. voor navigatie heb ik 2 jaar geleden Tomtom gekocht en ontvang regelmatig gratis updates met de nieuwste kaarten. Het geluid is meer dan prima en het is overzichtelijk en snel.

 

Hoe mooi ik android ook kan vinden, het grootste nadeel is juist de veelheid aan toestellen. Je weet nooit 100% zeker of je ooit de laatste software krijgt en als je het misschien krijgt kan het maanden duren omdat het aangepast moet worden voor het toestel. Tomtom werkte op een groot aantal toestellen aanvankelijk niet bijvoorbeeld om bij de les te blijven.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...