Ga naar inhoud


Dreambox in XMBC


Harley

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

werkt dat ook op een dm8000 ? heb xmbc ook op me atv draaien maar op een dm is ook nooit weg

Xbmc niet op de Dreambox, maar andersom wel. Je kunt met de VU+ add-on dreambox kanalen bekijken via Xbmc op je pc/mac of apple tv. 

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er ook zoiets voor een Ipad? want daar kan ik alleen  Xbmc Remote downloaden maar die krijgt geen verbinding met de dreambox.

Ja dat kan heb hem ook me ipad staan wel effe de juiste repo erin zetten,ben hier nog even aan spelen op de dm heb inmiddels 1 channel aan de praat maar is nog beetje instabiel op me atv2 werkt dit stukker beter  :grin: maar was maar om te proberen..

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan heb hem ook me ipad staan wel effe de juiste repo erin zetten,ben hier nog even aan spelen op de dm heb inmiddels 1 channel aan de praat maar is nog beetje instabiel op me atv2 werkt dit stukker beter  :grin: maar was maar om te proberen..

Kun je even in het kort uitleggen welke Xbmc je gebruikt en hoe je deze insteld? Er staan er meerderen in enkele gratis maar die werken niet volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je even in het kort uitleggen welke Xbmc je gebruikt en hoe je deze insteld? Er staan er meerderen in enkele gratis maar die werken niet volgens mij.

ik weet niet als je hier die repo mag plaatsen , ik gebruik de laatste xbmc maar je ipad heeft wel een jailbreak nodig als je die niet heb dan gaat het niet.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...