Ga naar inhoud


Blijven we in de toekomst voor het HD-pakket betalen?


Donkeyman

Aanbevolen berichten


Nee Gerard het enige wat ik kon krijgen was een dubbele kop en daar voor moest ik dan de verzend kosten nog zelf gaan betalen.Normaal zijn die bij tnt post een euro of 6 maar CD rekent bijna een tientje,dus ook daar willen ze nog aan verdienen.Verder alleen het familie HD pakket met een paar maanden korting,Nee dan houd ik netjes mijn sd basis pakketje in de hoop dat ze nog eens met iets komen waar ik wel in mee kan gaan.Maar in dit aanbod beslist niet.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dus gewoon geen HD pakket nemen wachten tot SD weg gaat en dan voor dezelfde prijs HD hebben. Ze kunnen nooit iemand ineens met 5 euro gaan verhogen die niet gekozen heeft voor het HD pakket. Ik gaat dat dubbele uitzenden dus niet betalen he :)

 

Nou ja NGC is alleen maar HD te bekijken. Ik had het pakket met NGC SD. NGC foetsie. Wel hetzelfde betalen geen NGC meer...

Dus kiezen uit of HD abo of... sja.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

NGC is er nog gewoon hoor, je moet even opnieuw inscannen, de frequentie is veranderd.

Je hebt een HD ontvanger zie ik, dus je kunt hem gewoon bekijken.

 

zie screenshot.

post-34136-0-03360300-1369520386_thumb.jpg

aangepast door Ronsworld

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

"...wel lopen klagen over een zender maar er nooit naar kijken....", en zo is het.

 

Ook die mensen die maar SD blijven kijken, als het kon, kochten ze nu nog een zwart/wit TV.

Zulke mensen hebben ook nog een koelkast met één deur en vriesvakje, waar net een zak frieten in kan.

Hun radio "loopt" nog op lampen en ze krijgen pijn aan hun pols als ze de grammofoon opdraaien om een 78 toeren plaat te draaien.

Verder hunkeren ze naar de stroomtrein, TGV is des duivels.

 

Zulke mensen zijn te laat geboren, hadden dus beter de wereld anderhalve eeuw geleden betreden, hadden ze deze verfoeilijke moderne tij niet hoeven mee te maken.

 

Wordt eens wakker, we leven in 2013 en techniek gaat nu helemaal vooruit, of je wilt of niet.

 

In dit geval zou CD goedkoper uit zijn, als ze al hun SD klanten konden afsluiten, spaart transponderruimte en veel geld, wegens dubbele uitzendnormen.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja en er loopt al vanaf begin mei een tekst door het beeld van de oude NGC..

 

Hieruit blijkt gewoon,  wel lopen klagen over een zender maar er nooit naar kijken..

 

Ja dat heb ik al wel gemerkt. Kijk vaker dan jij in je glazen bol ziet ;)

 

Ik had ergens de ijdele hoop dat na het omschakelen van SD naar HD ik de HD variant kon bekijken.

Helaas is dat dus niet zo. Op 23.5 blijft de NGC HD zwart bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"...wel lopen klagen over een zender maar er nooit naar kijken....", en zo is het.

 

Ook die mensen die maar SD blijven kijken, als het kon, kochten ze nu nog een zwart/wit TV.

Zulke mensen hebben ook nog een koelkast met één deur en vriesvakje, waar net een zak frieten in kan.

Hun radio "loopt" nog op lampen en ze krijgen pijn aan hun pols als ze de grammofoon opdraaien om een 78 toeren plaat te draaien.

 

Zulke mensen zijn te laat geboren, hadden dus beter de wereld anderhalve eeuw geleden betreden, hadden ze deze verfoeilijke moderne tij niet hoeven mee te maken.

 

Wordt eens wakker, we leven in 2013 en techniek gaat nu helemaal vooruit, of je wilt of niet.

 

In dit geval zou CD goedkoper uit zijn, als ze al hun SD klanten konden afsluiten, spaart transponderruimte en veel geld, wegens dubbele uitzendnormen.

 

Als je niks beters heb dan te trollen .. doe dat dan niet hier.

 

Jij gelooft toch niet 1 seconde dat de prijzen voor HD op hetzelfde niveau komen als de SD transponderruimtes opgeruimd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ergens de ijdele hoop dat na het omschakelen van SD naar HD ik de HD variant kon bekijken.

Helaas is dat dus niet zo. Op 23.5 blijft de NGC HD zwart bij mij.

 

Dat komt omdat hij (de Sd versie) nog steeds op 19.2 zit...

zoals eerder gezegd, even opnieuw inscannen.

aangepast door Ronsworld

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik wil trollen is dat mijn zaak, verder zijn hier moderators om alles netjes binnen de lijntjes te houden.

 

Nee, de abo´s zullen niet goedkoper worden, maar gespaard geld bij CD, kan wel voor evt. extra zenders op 23.5

gebruikt worden.

Het is in ieder geval nuttiger dan alles dubbel uitzenden.

 

Misschien werk je op een kantoor, daar type je een brief toch ook niet op papier en dan nog eens op de PC?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik wil trollen is dat mijn zaak, verder zijn hier moderators om alles netjes binnen de lijntjes te houden.

 

Nee, de abo´s zullen niet goedkoper worden, maar gespaard geld bij CD, kan wel voor evt. extra zenders op 23.5

gebruikt worden.

Het is in ieder geval nuttiger dan alles dubbel uitzenden.

 

Misschien werk je op een kantoor, daar type je een brief toch ook niet op papier en dan nog eens op de PC?.

Kun je niet zelf de verantwoordelijkheid dragen  om binnen de lijntjes  te blijven?Moet daar een moderator voor zorgen?

Deze mensen zitten hier al belangeloos dag en nacht om het ons naar de zin te maken.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"...wel lopen klagen over een zender maar er nooit naar kijken....", en zo is het.

 

Ook die mensen die maar SD blijven kijken, als het kon, kochten ze nu nog een zwart/wit TV.

Zulke mensen hebben ook nog een koelkast met één deur en vriesvakje, waar net een zak frieten in kan.

Hun radio "loopt" nog op lampen en ze krijgen pijn aan hun pols als ze de grammofoon opdraaien om een 78 toeren plaat te draaien.

Verder hunkeren ze naar de stroomtrein, TGV is des duivels.

 

Zulke mensen zijn te laat geboren, hadden dus beter de wereld anderhalve eeuw geleden betreden, hadden ze deze verfoeilijke moderne tij niet hoeven mee te maken.

 

Wordt eens wakker, we leven in 2013 en techniek gaat nu helemaal vooruit, of je wilt of niet.

 

In dit geval zou CD goedkoper uit zijn, als ze al hun SD klanten konden afsluiten, spaart transponderruimte en veel geld, wegens dubbele uitzendnormen.

 

Emelki je begon jouw reactie zo goed en dan ga je mensen dingen verwijten. Dat mensen SD willen blijven kijken is misschien wel omdat ze het HD aanbod niet goed genoeg vinden voor € 5,00. Ik ben ook zo iemand. Ik weiger om een HD abo te nemen omdat de providers (dus niet alleen CD) een slaatje proberen te slaan uit de voorruitgang van de techniek. Zoals al geschreven is het uitzenden in MPEG4 ruimtebesparend. Zelfs als men alles in HD zou uitzenden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...