Ga naar inhoud


Blijven we in de toekomst voor het HD-pakket betalen?


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Ik heb niet de hele discussie gelezen, maar om op de vraag van TS terug te komen.

 

Ik denk het niet. Ik denk dat HD TV een stuk duurder is en je daarom die 5 euro extra betaald. Als straks SD niet meer bestaat, zou CD in theorie minder kosten hebben (ik ga er van uit dat zij nu 2x sat huur betalen), maar zo zullen ze het niet bekijken.

 

Er is straks gewoon geen mogelijkheid meer om SD te kijken en dan kun je kiezen, betalen voor HD of geen TV.

 

Alles wordt duurder, maar gelukkig bij TV kijken krijg je er af en toe nog wat voor terug. Je huur gaat ook elk jaar omhoog, maar je huis zal nooit HD worden. :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Persoonlijk vind ik €5.-- extra geen ramp, of het nu "misbruik" van CD is of niet.

Het is alleen jammer dat nog niet alles in HD uitgezonden wordt, zeker niet bij de VRT.

 

En de verstokte SD kijker mist zo ook al het HD schoons van BBC, ITV, ARD/ZDF en vele andere gratis zenders.

Dat had ik misschien nog bij mijn vorige posting er bij kunnen zetten.

Bovendien gaan vele kanalen ook naar de 8PSK norm en dan heb je ook een HD ontvanger nodig.

Dus het is géén luxe, maar een must om over te schakelen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

" Alles wordt duurder, maar gelukkig bij TV kijken krijg je er af en toe nog wat voor terug. Je huur gaat ook elk jaar omhoog, maar je huis zal nooit HD worden. :) "

 

Dat bedoel ik nou. Wees gewoon eerlijk en niet achterbaks.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat hele HD gebeuren verdiend CD handenvol geld.

Ze zijn de positie op 19,2° oost aan het afbouwen en binnenkort zitten ze voor 100% op Astra 23,5° oost. Daar is het stukken goedkoper. Dan alles in MPEG4, 8PSK en dat levert ook veel meer capaiciteit op. De produktieapparatuur voor HD is volledig MD (Multiple Definition). SD apparatuur is al helemaal niet meer te koop en HD equipment is in de loop der jaren alleen maar goedkoper geworden.

Door nu HD aan de consument op te dringen als "meerwaarde"...hebben ze weer een melkkoe gevonden en het is weer.....kassa..!

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat hele HD gebeuren verdiend CD handenvol geld.

Ze zijn de positie op 19,2° oost aan het afbouwen en binnenkort zitten ze voor 100% op Astra 23,5° oost. Daar is het stukken goedkoper. Dan alles in MPEG4, 8PSK en dat levert ook veel meer capaiciteit op. De produktieapparatuur voor HD is volledig MD (Multiple Definition). SD apparatuur is al helemaal niet meer te koop en HD equipment is in de loop der jaren alleen maar goedkoper geworden.

Door nu HD aan de consument op te dringen als "meerwaarde"...hebben ze weer een melkkoe gevonden en het is weer.....kassa..!

Gelijk Sheik :D En wat denk je van al die dubbele koppen die CD al heeft verkocht?Kunnen gelijk met het sd pakket de kieperton in.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen verstokte SD kijker, maar weiger wel om extra te gaan betalen om HD te zien... Ik kijk HD als het gratis te zien is, zoals al de duitse zenders die eem HD variant hebben... en ook SVT1 en 2, TV4 en Kanal 5, die zitten "gratis" in mijn pakket... vroeger moest je voor de hd varianten ook extra betalen, maar dat is in Zweden al een poosje geleden afgeschaft.

Ik weiger ook die 50 euro voor HD+ te betalen... 50 euro is ten eerste veel geld, én je wordt sterk beperkt in je mogelijkheden, zo kan je dus niet opnemen en reklame doorspoelen...  nee, kost het extra dan is SD prima.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

"En wat denk je van al die dubbele koppen die CD al heeft verkocht"

 

Dat is toch handig en zeker die nieuwe triple LNB, één schotel en 3 satellieten in een.

 

Niet iedereen kijkt alleen maar RTL 4, helaas de meesten wel.

Wil je dit niet, wil je toch ook Duitse en Engelse TV?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik weiger €15,- per maand extra te betalen voor HD (1x hoofdkaart en 2x extra kaart =3x5=€15,-) Ik kijk nooit naar de commerciële zenders, mijn vrouw ziet het verschil niet tussen SD en HD en ik kijk meestal naar Engelse en Duitse HD-zenders. Ned. 1, 2 en 3 kan ik natuurlijk wel in HD kijken.

Het word tijd dat CanalDigitaal de zaak eens om gaat draaien. Iedereen kijk HD zonder extra te betalen. Wil de SD kijken, dan betaal je €5,- per maand extra. Dan kunnen ze de transponders van de Astra 19,2 snel afstoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"....Ik kijk nooit naar de commerciële zenders,....".

 

Dan heb je toch geen abo. nodig, NPO1, 2 en 3 zijn gratis, je card moet alleen geregistreerd staan.

 

Met het laatste helemaal eens, laat die SD kijkers maar betalen, eens zien hoe snel dat ze dan naar HD overstappen.

Zo wordt het een "Irdeto" verhaal, geïntroduceerd ver voor WO II en nu pas gestopt.

Ook dat heeft CD veel geld gekost.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor aanbieding dan ook, CD,  een weekblad, of wat dan ook,

bij mij komt dat altijd net te laat, een week na een nieuw abo.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...