Ga naar inhoud


Skin PD1LOI voor OpenPli 2.1 en 3.0.


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Dat dach

 

Ja OpenATV 5.3. Zie screenshot:

Dat dacht ik al,ik zal er zo snel mogelijk naar kijken wat hier de oorzaak van is, blijkbaar gebruikt OpenATV een andere render onder de zelfde naam als die van OpenPli. Probeer maar een skin van OpenPli fullnight dan zie het zelfde probleem.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij werkt het wel goed, er zit een reboot ingebouwd om de skin te starten. achteraf gezien klopt het wat je zegt namelijk bij reboot is de oude naam van de skin blijven staan vandaar deze niet werkt.

attachicon.gifenigma2-plugin-skins-pd1loi-full-hd-night_1.2_all.ipk Deze werkt goed en heeft die reboot niet meer. Wel bij het deinstalleren, en er zijn een paar schoonheids foutjes weg gewerkt.

 

Deze skin getest en het installeren werkt nu perfect met OpenPLi 4.0

 

Bedankt.

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

attachicon.gifenigma2-plugin-skins-pd1loi-full-hd-night_1.2b_all.ipk

Wat verbeteringen in de EventInfo en SecondInfobar beter leesbaar (Grotere font).En MerlinMusicPlayer menu/Filelist is beter leesbaar.

 

Deze nieuwe skin geïnstalleerd, maar ik zie in de  EventInfo en SecondInfobar geen grotere letters, op een 32" TV zijn de letters nog erg klein.

Zitten die andere grotere fonts wel in deze ipk file? 

 

In een eerdere pd1loi-hd-full-hd_1.0r8 skin van je waren de letters veel groter, vooral in de SecondInfobar.

 

Hier het eerste plaatje van de nieuwe skin en het tweede plaatje van de wat oudere skin met grotere letters.

 

Grts.

post-39238-0-78326800-1464016529_thumb.jpg

post-39238-0-29179400-1464017846_thumb.jpg

aangepast door mobieltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze nieuwe skin geïnstalleerd, maar ik zie in de  EventInfo en SecondInfobar geen grotere letters, op een 32" TV zijn de letters nog erg klein.

Zitten die andere grotere fonts wel in deze ipk file? 

 

In een eerdere pd1loi-hd-full-hd_1.0r8 skin van je waren de letters veel groter, vooral in de SecondInfobar.

 

Hier het eerste plaatje van de nieuwe skin en het tweede plaatje van de wat oudere skin met grotere letters.

 

Grts.

Voor jou heb ik deze files,skin.xmlskin_plugins.xmlskin_templates.xml probeer dit eens. origineel even hernoemen.

De waarde van de fonts kan je zelf net zo groot maken als je wil mitst het in de frame past waarde is 5 heel klein 50 heel groot nog groter getal nog grotere letter.je kan tot 100 gaan. SecondInfobar was 38 is nu 42

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor jou heb ik deze files,attachicon.gifskin.xmlattachicon.gifskin_plugins.xmlattachicon.gifskin_templates.xml probeer dit eens. origineel even hernoemen.

De waarde van de fonts kan je zelf net zo groot maken als je wil mitst het in de frame past waarde is 5 heel klein 50 heel groot nog groter getal nog grotere letter.je kan tot 100 gaan. SecondInfobar was 38 is nu 42

 

Bedankt voor de drie files.

De waarde heb ik diverse keren aangepast, zelf tot 100, maar de letters in de Secondinfobar worden niet groter.

Het is allemaal niet zo eenvoudig merk ik nu. 

 

Ik ga maar weer terug naar deze versie: enigma2-plugin-skins-pd1loi-hd-full-hd_1.0r8_all.ipk en de enigma2-plugin-weather_a1.1_all.ipk.

Dan heb ik wel de grotere letters in de Secondinfobar, zie mijn eerder gepost tweede plaatje.

 

In ieder geval bedankt voor de moeite.

 

Grts.

aangepast door mobieltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek naar deze  regels:

 

<widget source="session.Event_Now" render="Label" position="30,260" size="915,560" font="Regular; 42" halign="block" zPosition="1" transparent="1" foregroundColor="unc6e0f3">

  <convert type="EventName">FullDescription</convert>
</widget>
 
En:
 
<widget source="session.Event_Next" render="Label" position="975,260" size="915,560" font="Regular; 42" halign="block" zPosition="1" transparent="1" foregroundColor="unc6e0f3">
  <convert type="EventName">FullDescription</convert>
</widget>
 
De rood gekleurde cijfers moet je aanpassen maak er 52 van om maar eens te beginnen deze regels staan in skin.xml
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die twee regels had ik gevonden in de skin.xml file en aangepast vanaf 42........tot.......100

Na wijziging worden de letters niet groter in de Secondinfobar

 

Grts..

post-33346-0-77141500-1464159352_thumb.jpg Hier een voorbeeld dat het wel kan,wel veel te groot maar het is dus ook een voor beeld

Ga naar SecondInfoBarSimple en verander ook deze waardes wat rood gekleurd is.

 

<widget source="session.Event_Now" render="Label" position="30,118" size="915,702" font="Regular;30" halign="block" zPosition="1" transparent="1">
<convert type="EventName">FullDescription</convert>
</widget>
 
<widget source="session.Event_Next" render="Label" position="975,118" size="915,702" font="Regular;30" halign="block" zPosition="1" transparent="1">
<convert type="EventName">FullDescription</convert>
</widget>

 

Ik weet zeker dat het dan wel lukt. Kies waarde rond de 40 dat is zeer duidelijk leesbaar.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je laatste tip was de oplossing.

Tot nu toe had ik alleen maar de SecondInfoBar aangepast en niet de SecondInfoBarSimple.

 

In de skin versie 1.2b zaten deze regels:

SecondInfoBarSimple

<widget source="session.Event_Now" render="Label" position="30,118" size="915,702" font="Regular;30" halign="block" zPosition="1" transparent="1">
<convert type="EventName">FullDescription</convert>

 

<widget source="session.Event_Next" render="Label" position="975,118" size="915,702" font="Regular;30" halign="block" zPosition="1" transparent="1">
<convert type="EventName">FullDescription</convert>

 

SecondInfoBar

<widget source="session.Event_Now" render="Label" position="30,260" size="915,560" font="Regular; 38" halign="block" zPosition="1" transparent="1" foregroundColor="unc6e0f3">
<convert type="EventName">FullDescription</convert>

 

<widget source="session.Event_Next" render="Label" position="975,260" size="915,560" font="Regular; 38" halign="block" zPosition="1" transparent="1" foregroundColor="unc6e0f3">
<convert type="EventName">FullDescription</convert>

 

Ook daarin is de SecondInfoBarSimple nog niet aangepast naar 38, vandaar dat de letters nog niet groter waren. 

 

(ook in de losse skin.xml file die ik van je gekregen heb was de SecondInfoBarSimple nog niet aangepast naar 42)

 

Ik heb alle vier regels nu aangepast naar 38 en nu zijn de letters voor mij precies groot genoeg.

 

PS in je nieuwe skin versie 1.3 (net gepost) staan alle vier regels op 40, ook goed voor mij.

 

Opgelost, bedankt voor de hulp!

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...