Ga naar inhoud


Slingbox en Canal Digitaal


EV1

Aanbevolen berichten

Hopelijk kan iemand me helpen met het volgende:

 

waar zit bij de PACE DSR8141 het infrarood oog? 
Mijn Slingbox geeft namelijk wel het signaal binnen en buiten mijn netwerk goed door, maar zappen via mijn slingplayer solo lukt niet over de pace. Alle posities al geprobeerd. Zaklampen etc allemaal al geprobeerd. Hij lijkt in het midden te zitten; maar mijn slingplayer kan ook op die positie niet zappen.

Iemand dezelfde problematiek? Of nog beter: iemand al de oplossing?!

Dank alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hopelijk kan iemand me helpen met het volgende:

 

waar zit bij de PACE DSR8141 het infrarood oog? 

 

Mijn Slingbox geeft namelijk wel het signaal binnen en buiten mijn netwerk goed door, maar zappen via mijn slingplayer solo lukt niet over de pace.

 

Probleem zit waarschijnlijk niet in je ir-oog, maar in je slingbox configuratie.

Voorzover ik kan nagaan staat er geen DSR8141 in de database van sling.

 

Als je met de afstandsbediening van de pace schakeld (zappen/mute), gaat er een rode led knipperen.

Als je via de slingbox dezelfde actie uitvoerd zou de led ook moeten knipperen, dat gebeurd nu niet.

 

Als je niet precies weet waar het oog van de pace zit (staat helaas niet in de handleiding),

kun je de ir-led van de slingbox het beste ca 20cm voor je ontvanger plaatsen.

Dan zou het signaal altijd binnen moeten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx hatseflats.

 

Heb inderdaad nu de ogen 20cm van de PACE geplaatst, maar dat biedt ook geen soelaas.

 

Ben bang dat je gelijk hebt dat hij gewoon de box niet in de database staat. Enig idee hoe dit te fiksen is (is er een andere box die qua configuratie wel werkt)?

Dank weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan. Tja, er was ooit een beta-site waar je zelf je eigen (lees niet ondersteunde) afstandsbediening via je slingcatcher kon inlezen. Helaas is die nu offline, dus moet je gewoon net zolang zoeken totdat de meeste toetsen werken.

Combinatie sling/dreambox is ook niet echt ideaal, maar gelukkig hebben die dan weer een webinterface (beter en sneller).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...