Ga naar inhoud


Picons voor Canal Digitaal


greydutch

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Al heb ik de VU plus nu al bijna een jaar, ik ben nog steeds een behoorlijke newbie. VTI en Oscar installatie zijn me destijds gelukt en min of meer ook het installeren van Picons.

 

Aangezien er bij Canal Digitaal voortdurend veranderingen zijn voor wat betreft de beschikbare zenders wilde ik de Picons op mijn VU onlangs actualisieren. Nu heb ik de volgende vragen:

 

- Waar kan ik algemeen gesproken het beste Picons voor Canal Digitaal downloaden? Er zijn diverse, vooral Duitse, sites waar Picons worden aangeboden, maar dan vooral voor Astra 19,2. Voor Astra 23,5 heb ik nauwelijk iets gevonden.

 

- Ik heb inmiddels voor de meeste nieuwe zenders een Picon gevonden , maar voor BBC First en BBC Entertain is me dat nog steeds niet gelukt. Overal gezocht, niets gevonden. Heeft iemand een idee?

 

- Wat is eigenlijk het nut van de Picon Manager op mijn VU? Al mijn Picons zijn als .png op mijn computer opgeslagen en die stuur ik dan met het programma DreamBoxEdit naar de VU. Dat werkt tot nu toe prima.

 

Hartelijk dank.

aangepast door greydutch
Link naar reactie
Delen op andere sites


1_0_1_E06_2D50_13E_820000_0_0_0.png

  • Bedankt 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...