Jump to content

Witte CI Module 3.5 gezocht

Mimisiku
 Share
Followers 1

Recommended Posts

• V.I.P.

Gezocht: een witte 3.5 CI module voor Canal Digitaal...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

Ziggo, HD+ 

13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

• V.I.P.

Dank voor de reactie, maar daar koop ik hem nieuw voor...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

Ziggo, HD+ 

13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By paardengek
      Te koop, oranje Canal Digitaal smartcard.  20 euro per stuk. Ik heb er 3 stuks liggen.

Met vriendelijke groet, paardengek
    • By greydutch
      Hallo,

Al heb ik de VU plus nu al bijna een jaar, ik ben nog steeds een behoorlijke newbie. VTI en Oscar installatie zijn me destijds gelukt en min of meer ook het installeren van Picons.

Aangezien er bij Canal Digitaal voortdurend veranderingen zijn voor wat betreft de beschikbare zenders wilde ik de Picons op mijn VU onlangs actualisieren. Nu heb ik de volgende vragen:

- Waar kan ik algemeen gesproken het beste Picons voor Canal Digitaal downloaden? Er zijn diverse, vooral Duitse, sites waar Picons worden aangeboden, maar dan vooral voor Astra 19,2. Voor Astra 23,5 heb ik nauwelijk iets gevonden.

- Ik heb inmiddels voor de meeste nieuwe zenders een Picon gevonden , maar voor BBC First en BBC Entertain is me dat nog steeds niet gelukt. Overal gezocht, niets gevonden. Heeft iemand een idee?

- Wat is eigenlijk het nut van de Picon Manager op mijn VU? Al mijn Picons zijn als .png op mijn computer opgeslagen en die stuur ik dan met het programma DreamBoxEdit naar de VU. Dat werkt tot nu toe prima.

Hartelijk dank.
    • By pieter532
      Ik weet niet of ik in de juiste topic zit ... mijn vraag zou namelijk ook kunnen 'passen' in de topic "Vu plus". 

Ik heb een ET8000 met twee smartcard lezers en in beide zitten een smartcard (Tivusat en CD). Nu wil ik graag mijn VU+ Zero 4k gaan inzetten voor beide smarcards. De VU+ Zero 4k heeft echter maar 1 smartcard reader en 1 CI ingang.

Wat zijn de mogelijkheden om beide smartcards in de VU+ Zero 4k (Openpli 7.0) met Oscam (r11505) te gebruiken?
    • By Mimisiku
      Bij deze de opgewaardeerde oscampicons. Bevat Canal Digitaal,TV-Vlaanderen én Ziggo (regio Haarlem-Alkmaar)
      Uiteraard met de grootste dank aan Stevie voor het bijhouden en aanpassen van de Ziggo picons.

OscamPiconsCDS-TVV-Ziggo.rar
    • By Mimisiku
      Zenderscan gedaan op Astra 3 en Astra 1. Valt op dat History HD DUT niet decodeerd. Zie in de Live Log van OScam dat i.p.v. 0100:64 bij deze zender 0100:6B staat.... Beetje vreemd. NGC Wild HD geeft na scan n/a aan en wordt gezien als DVB Service. Deze decodeert overigens wel. Heb de servicereference nagekeken in de lamedb en Canal.Digitaal.tv boeket. Waarden staan daar wel goed.
    • By Berteman
      Ik heb zowel bij CanalDigitaal als TVV een abonnement.

Van CanalDigitaal heb ik de (oranje) smartcard, voor TVV de (nieuwe) CI moduul met ingebouwde (niet te verwijderen) smartcard.

De CI module werkt in de VU+SOLO4K probleemloos maar ik vraag me af of deze, net als de smartcard van CanalDigitaal intern te sharen is, zodat er zowel in de huiskamer als slaapkamer naar de Belgische zenders gekeken kan worden.

Ik ben benieuwd naar het antwoord!
    • By Yvon
      Hallo,
      We hebben een smarttv van Grundig en onlangs een ci module gekocht. Geen bvn op 14, alleen npo 1 en 2 en Comedy Central te krijgen.... we wonen in Frankrijk en hebben 2 decoders die prima werken, dus het heeft niks te maken met het afstellen van de schotel. Heeft iemand een idee? We hebben geprobeerd om bv RTL4 handmatig te zoeken door de transponder en symbole rate in te voeren, maar dan staat er direct kwaliteit 0, dus geen zenders te vinden... we hebben de ci via Marktplaats, het is zo'n zilveren met witte sticker en approuved bij Canal Digitaal.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.