Ga naar inhoud


externe harde schijf


ate

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb net een 3tb externe  harde schijf gekocht en die wil ik graag aansluiten op mijn vu+ du2 die draait op openpli 2.1 de schijf is al ntfs geformatteerd, wie kan mij  vertellen hoe ik die draaiend kan krijgen op mijn vu+ duo, alvast bedankt voor de moeite

 

ad

Link naar reactie
Delen op andere sites


eerst en vooral zou ik je aanraden om openpli3.0 te gebruiken(gaat je leven een stuk aangenamer maken)

bij pli3.0 is het zo dat alles wat aangesloten is op de box automatisch gemount word bij een reboot van

de box. daarna nog ff je opname paden aanpassen en klaar.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al bijna een jaar openpli3.0 draaien op mijn duo en heb nog nooit

problemen gehad.

als je al eens iets leest over problemen komt het meestal door personen die exotische dingen

willen doen met hun box.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal alles terug moeten installeren qua plugins & settings, je zal achteraf wel merken dat er al veel standard zit in pli3.0

als je eigen zenderlijsten hebt kan je ze altijd ff naar de pc halen en achteraf terugzetten.

indien gebruik van TVV/CD kaartje is er geen probleem je doet achteraf simpel een fast scan.

Cccam2.3 word automatisch geinstalleerd bij het doorlopen van de installatie wizard.

Je mag de laatste build nemen zie: http://downloads.pli-images.org/builds/vuduo/OpenPLi-3.0-beta-vuduo-20130523_usb.zip

 

indien je nog verdere vragen hebt of achteraf toch ergens een probleem mee hebt dan help ik

je met alle plezier verder.

 

ik zou zeggen ga ervoor en laat je verrassen

 

 

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeten te vermelden; geen autobackup gebruiken

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die blijven ongemoeid.

Je verliest enkel je opnames door de schijf handmatig te initialiseren.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ate,

 

Gefeliciteerd, je bent de eerste hier die melding maakt dat je een externe HDD wilt aansluiten aan je Duo2.

 

Waar heb je hem gekocht, velen hier kijken reikhalzend uit naar deze prachtontvanger.

Er zijn mensen die zijn gegaan voor de Solo2, ook een hebbeding, maar jij hebt dus nu al de Duo2.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die ontanger heb ik al bijna een jaar, we hebben het toch gewoon over een vu+ duo of heb ik per ongeluk een verkeerd type gebruikt, ik ben ook maar een leek op dit gebied

wij weten natuurlijk allemaal dat het gaat om een vuduo de vuduo2 is nog niet verkrijgbaar(spijtig genoeg)

hoe is de stand van zaken eigenlijk?

 

grtz Philip

  • Like 1

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ate, niet te ernstig nemen.

In tijden van crisis mag er al eens gelachen worden, was dus als grap bedoeld.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...