Ga naar inhoud


Goede hd receiver gezocht voor de camping.


OpaSatje

Aanbevolen berichten

Nu ben ik weer even op zoek naar wat hd ontvangers, die het gewoon goed doen.

Zijn er mensen op het sat4all forum, die kunnen vertellen of de scorpion HD 108 iets is voor op de camping, of een sab titan 2 HD combo ?

Of raden jullie iets anders aan, iets van 150 tot 180 euro ?

Hoor het heel graag.

 

Vriendelijk dank.

post-65687-0-54678000-1372088307_thumb.gif

post-65687-0-63491600-1372089953_thumb.jpg

aangepast door OpaSatje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou u iets meer kunnen vertellen over de MaxDigital xp 1000.

Volgens mij is dit al best een leuke goede receiver, en beter dan de scorpion HD 108 of de sab titan 2 HD combo, of heb ik het nu mis ?

aangepast door OpaSatje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi bedankt voor de link :)  ziet er heel goed uit zelfs.

Heb echter even een vraag, ik gebruik hem zonder internet, dan is hij toch ook super goed te gebruiken, en kan ik software updaten met usb ?

aangepast door OpaSatje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kleine SAB werkt heel goed, staat in de camper van mn zus sedert de omschakeling van mpeg2 naar mpeg4. Ze neemt zelfs op via USB-stick. Uiteraard wordt de schotel niet automatisch uitgericht met dit ontvangertje ! Neemt heel weinig (kostbare) plaats in .

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ie ook op 12 volt kunnen draaien?

 

Ik probeer altijd op mijn verschillende lokaties dezelfde ontvangers aan te houden. Zo heb ik hier in Dubai een VU+Uno staan. Dezelfde staat ook in mijn huis in Duitsland.

Ik heb namelijk geen zin om me bezig te houden met verschillende images, settinglijsten & editoren, (afstands) bediening. Is me allemaal te gekompliceerd.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 maart heb je deze http://www.sat4all.com/forums/topic/331755-wat-is-een-goede-keus-voor-een-hd-satelliet-ontvanger/ vraag ook al gesteld al wordt het aan het eind niet duidelijk welke HD ontvanger jij nu uiteindelijk hebt gekocht.

Het zou de SOLO2 kunnen zijn maar dat kan daaruit niet opmaken.

 

Stel jij hebt de VU+ SOLO2 besteld dan sluit ik mij voor 100% bij het advies van mijn voorganger aan om een VU ontvanger te kopen zoals b.v. de VU+ SOLO zodat jij inderdaad ook dezelfde image kunt gebruiken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het niet helpen als je deze specifieke Merk / Type vraag direct hier in het Clarke-Tech . Xtrend ET-serie forum stelt want naar mijn mening heb je daar meer kans op een goed antwoord.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...