Ga naar inhoud


FOXlife verdwijnt uit het zenderaanbod van Canal Digitaal en Tv Vlaanderen


edbe

Aanbevolen berichten

Het digitaal themakanaal FOXlife verdwijnt uit het zenderaanbod van de tv-aanbieders CanalDigitaal en TV Vlaanderen. Dat heeft eigenaar M7 Group S.A aan Totaal TV bevestigd.

 

FOXlife is vanaf maandag 19 augustus niet meer via deze tv-aanbieders te zien. M7 Group S.A gaat de vrijgekomen bandbreedte gebruiken voor de doorgifte van het nieuwe open net-kanaal FOX. Omdat FOX alleen in Nederland beschikbaar wordt het bij CanalDigitaal aan het basispakket toegevoegd. Bij TV Vlaanderen komt er geen vervangende tv-zender voor FOXlife in het zenderaanbod terug.

 

TV VLAANDEREN DE DUPE

Onlangs werd de verspreiding van het Europese sportkanaal Eurosport 2 bij TV Vlaanderen ook gestaakt omdat Sky Deutschland de SD-verspreiding van de Europese variant van dit sportkanaal via de Astra1-satelliet staakte. Wegens ontbrekende uitzendrechten voor België mag M7 Group S.A de Nederlandse versie van Eurosport 2 HD die men op de Astra3-satelliet niet via TV Vlaanderen doorgeven. In korte tijd heeft het zenderaanbod bij TV Vlaanderen door het stoppen van de doorgifte van FOXlife en Eurosport 2 een aderlating moeten ondergaan.

post-33497-0-21333900-1376770482_thumb.jpg

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites


pfff whahaha wat een ellende daar, 2 dagen van te voren bekend maken dat er weer een zender verdwijnt schandelijk, ze willen wel heel graag van hun klanten af. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

En TVV klanten zijn weeral al eens de dupe.

Ons pakketje wordt wel heel dun.  Zenders vallen weg ten voordele van de Nederlandse markt.  Zijn we dus weeral al eens in de zak gezet door arrogante, hebberige Hollanders.

 

Dank U wel

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arrogante hebberige Hollanders? Weer een Belg met een minderwaardigheidscomplex die moet afgeven op Nederlanders?

 

Ik zal dan wel een minderwaardigheids complex hebben.

Maar hoe zou je zelf zijn als je 25 jaar in Nederland gewerkt hebt, je ziel gegeven hebt voor het bedrijf.

Een burn-out gekregen, en vervolgens bij het vuilnis gezet door het bedrijf.  Keihard noem ik dat.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij begint af te geven op alle Nederlanders omdat je ontslagen bent bij een bedrijf in Nederland.

Ik heb niets tegen Belgen of tegen Nederlanders. Jij hebt een probleem met Nederlanders wat je schijnbaar nog niet verwerkt hebt.

Als je met zulke onzin af komt ben je inderdaad niet welkom bij de meeste  Nederlandse leden denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap Willy wel, laat hem zijn frustraties hier afreageren in een topic waar dat kan (want er wordt de Belg een zender 'afgepakt'). Als wij meer moeten betalen voor voetbal-zenders zeiken we toch ook op die gierige eh, eigenaar.

 

Er zijn ergere dingen dan een boze Belg, laat hem lekker. Als het er op aankomt dan zijn we toch buren en ik ben blij met Belgische buren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon toevallig in de grensstreek en ken dit type mensen. Gelukkige zijn dit maar uitzonderingen. Geloof me rustig hoe slechter het met een Hollander gaat hoe liever ze het hebben.

Ze gunnen de Nederlander het licht in de ogen niet. Vanuit Nederland bestaat dat gevoel niet of misschien heel uitzonderlijk.

Dit heeft vooral met een minderwaardigheidscomplex te maken en het feit dat een Nederlander doorgaans wat makkelijker voor zijn mening uit komt en dit ook rechtuit zal zeggen.

Nu moet ik wel zeggen dat dit veel veranderd is t.o.v. vroeger en dat de uitzonderingen steeds kleiner worden.

Iedereen mag zijn mening hebben maar ik mag hier ook op reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag terug on-topic.

En aardig tegen elkaar blijven!

Kijk nog eens naar punt 6. http://www.sat4all.com/forums/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...