Ga naar inhoud


Press TV op satelliet


Gast

Aanbevolen berichten


of CNN :)

 

Maar RT is inderdaad wel een goede nieuwszender... Jammer dat de israelische nieuwszender op astra1 in het frans is.

 

Al begrijp ik dat nieuwszenders blijkbaar ook moeilijke tijden beleven... eind augustus stopt TV4 News (Zweden) met zijn uitzendingen... ze hebben het niet echt lang volgehouden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

OK bedankt! Alles even beter dan de oorlogs hits berichten van onze eigen media.

Voor mij hebben de nieuwsberichten van een nieuwszender, uitgerekend uit Iran niet echt de voorkeur.

Juist uit Iran waar de vrije meningsuiting met gevangenisstraf of nog erger zelfs bestraft wordt.

Ik heb deze zender daarom kompleet uit mijn zender-lijsten verwijderd. :grin:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@IJzerbout,

 

Mij is altijd geleerd waar twee vechten hebben er twee schuld.(Iran de rest van de wereld)

Het is dan goed om het verhaal van twee kanten te horen om dan zelf een goed oordeel te kunnen vormen.

voorbeeld:

In de oorlog in Georgië gaf alle media de Russen de schuld. en RT de Georgische president.

Maanden later gaf de Europese Unie toe dat het Georgië was die hier fout zat.

Maar daar hoorde je de media hier niet over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als je op CNN en co ook geen kritiek op Obama zal horen, en die zit de afgelopen tijd toch ook niet echt helemaal op de lijn van zijn "beloften"

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@IJzerbout,

 

Je wil toch niet gaan zeggen dat we in Nederland persvrijheid hebben?

 

zie het verhaal van Arrow Classic Rock, na de uitzending over een J.Demmink werden ze uit de lucht gehaald. :crazy:  :crazy:

Je wilt hiermee toch niet gaan zeggen dat dit het ultieme bewijs is dat Nederland niks beter is dan Noord Korea of Rusland? :blink:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in Rusland niet zo slecht als men hier doet geloven.

In Iran ben ik nooit geweest, maar ik weet wel wat van de geschiedenis van Iran.

Het is wel een regering die is gekozen door het volk dus moet wij hun wetten aanvaarden.

Ik weet wel dat er in Nederland ook geen persvrijheid is.

De kritiek die de NOS of SBS hebben is kritiek van niets daar zal Rutte het zeker niet warm van krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom was die opstand?

 

Dat was de schuld van Engeland dit daar de baas wilde spelen en zo alle olie daar wilde wegpompen.

 

Toen kwamen zulke mensen daar aan de macht.

 

Hoe kwam de Taliban aan de macht in Afghanistan?

 

Doordat de Amerikanen hen wapens gaf om te vechten tegen de Russen.

 

Hoe kwamen de communisten aan de macht in Vietnam?

omdat Amerika te lui was om te reageren op het verzoek om een eigen land te stichten naar de Japanse bezetting en Rusland niet.

 

Hoe kwam Sadam aan de macht in Irak?

 

 

En wat is er gebeurt naar al die invallen in al die landen?

duizenden onschuldige doden en nog steeds een grootte bende.

 

dus moeten we het no nog een keer herhalen omdat we niets geleerd hebben van de geschiedenis??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...