Ga naar inhoud


telefoontje van CD - Fox Int. alleen via CI+ en off.ontvangers


jubke

Aanbevolen berichten


 

Ja, en wat zegt dat?

Dat de zenders op zwart gaan voor abonnees die de vorige week nog een wereldbolmodule hebben gekocht in de CD webshop?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg Eduard, dat FoxInt-verhaal werd 6 dagen van tevoren aangekondigd. Dat kunnen ze net zo goed flikken bij bijvoorbeeld SciFi, wat ook een zender is die wel geïnteresseerd is in beveiliging.

In principe wel, maar ik heb op een ander forum CDS nadrukkelijk zien zeggen dat abonnees die toch geen FoxInt-abonnement hebben, nergens iets van zouden merken.

Die uitspraak heb ik in mijn oren geknoopt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze zeggen daar zoveel, die wereldbol module was ook gecertificeerd en nou ineens niet meer schijnbaar. conclusie: hun uitspraken zijn dus niks waard.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen deze module in mijn bezit, maar......in de Homecast magic pro gaat geen enkele zender open. In het menu is de module + kaart wel te zien. Met de aston 1.07 en de module met wereldbol geen enkel probleem.

In de Coolstream neo2 gaan historychannel, de beide eurosport HD zenders en travelchannel niet open.

Zappen gaat wel als een speer. Opnemen en naar een andere zender kijken is er niet meer bij, tenzij op de dezelfde frequentie/transponder <_<. Ben benieuwd of er nog meer zijn met deze problemen.

aangepast door Satwuppie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het anders gespeeld. Heb weliswaar geen ABO voor FOX Sport Int. 2HD maar ik heb wel ooit een gecertificeerde CI gekocht. Zelfs het model vóór de wereldbol. Nog zo'n rood/zwarte met Canal Digitaal en TV Vlaanderen logo. Heb ze maandag gebeld en duidelijk gemaakt dat zij conform burgerlijk wetboek moeten zorgen dat de boel 3 jaar wordt ondersteund. Had de dame geen idee van.. 2de lijn ingeschakeld...was volgens die meneer niet zo. In het contract staat dat ze ter verbetering aanpassingen mogen doen. Heb fijntjes uitgelegd dat ik dat als rechtspersoon ook mag.. Pas ik mijn contract ook even aan naar 0 zenders... Weer in gesprek... Ehhhhh meneer, we maken een uitzondering (de service gerichte goedzakken). We geven u wel een nieuwe CI. Mag u de oude opsturen..

 

Zo zie je maar: een beetje nette pressie (geen scheldpartijen) en ze weten tóch hun plaats... Vandaag de nieuwe CI ontvangen..

 

In de Dreambox gestoken. Via CI module instelling alleen zender FOX Sports Int. 2 HD naar de CI..CAID instelling niet nodig. Even kaartje van kennis geleend met ABO voor FOX. Uiteraard werkt het dan prima. Rest van zenders gaat via softcam en zapt dus als vanouds lekker snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En uiteindelijk weer een gelukkige klant ook al heeft stiekem CD toch gewonnen !!

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het anders gespeeld. Heb weliswaar geen ABO voor FOX Sport Int. 2HD maar ik heb wel ooit een gecertificeerde CI gekocht. Zelfs het model vóór de wereldbol. Nog zo'n rood/zwarte met Canal Digitaal en TV Vlaanderen logo. Heb ze maandag gebeld en duidelijk gemaakt dat zij conform burgerlijk wetboek moeten zorgen dat de boel 3 jaar wordt ondersteund. Had de dame geen idee van.. 2de lijn ingeschakeld...was volgens die meneer niet zo. In het contract staat dat ze ter verbetering aanpassingen mogen doen. Heb fijntjes uitgelegd dat ik dat als rechtspersoon ook mag.. Pas ik mijn contract ook even aan naar 0 zenders... Weer in gesprek... Ehhhhh meneer, we maken een uitzondering (de service gerichte goedzakken). We geven u wel een nieuwe CI. Mag u de oude opsturen..

 

Zo zie je maar: een beetje nette pressie (geen scheldpartijen) en ze weten tóch hun plaats... Vandaag de nieuwe CI ontvangen..

 

In de Dreambox gestoken. Via CI module instelling alleen zender FOX Sports Int. 2 HD naar de CI..CAID instelling niet nodig. Even kaartje van kennis geleend met ABO voor FOX. Uiteraard werkt het dan prima. Rest van zenders gaat via softcam en zapt dus als vanouds lekker snel.

 

Probleem is dat CD als monopolist natuurlijk altijd wint.. In elk geval zijn er 2 winnaars. Ik hoef voor deze 'upgrade' niet te betalen, terwijl dat anders 59 Euri plus verzendkosten zou zijn. Dat was de opsteek van het verhaal. Plus dat ik even kon testen of de nieuwe CI uberhaupt werkt in de Dreambox én om te zien of de boel ook decodeert als je alleen de CI voor Fox Sports 2 HD gebruikt en de rest van de kanalen via de softcam (vanwege de zapsnelheid). Ook dat trucje werkt... Gewoon om de hobby bij te houden zeg maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...