Ga naar inhoud


telefoontje van CD - Fox Int. alleen via CI+ en off.ontvangers


jubke

Aanbevolen berichten

Hmm ja misschien heb je ook wel gelijk.

Nou ja voor de mensen die hier per see naar willen kijken (ik niet), is Al Jazeera Sports misschien een alternatief? In Nederland kun je bij een aantal satshops daar een smartcard voor krijgen voor 120 euro per jaar ofzo. En dat is tenminste gewoon irdeto....

Al Jazeera Sports zit 'gewoon' op Hotbird (en deels Nilesat, dat is dan weer minder goed te ontvangen hier).

aangepast door koen_92
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vroeg mij af of er al CI+ modules zijn die meerdere coderingssystemen aankunnen, zoals Astoncrypt en Alphacrypt. Nu lijkt iedere provider zijn eigen CI+ te hebben en lijkt er weer gedwongen winkelnering te zijn bij CD.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja misschien heb je ook wel gelijk.

Nou ja voor de mensen die hier per see naar willen kijken (ik niet), is Al Jazeera Sports misschien een alternatief? In Nederland kun je bij een aantal satshops daar een smartcard voor krijgen voor 120 euro per jaar ofzo. En dat is tenminste gewoon irdeto....

Al Jazeera Sports zit 'gewoon' op Hotbird (en deels Nilesat, dat is dan weer minder goed te ontvangen hier).

Is er bij Al Jazeera Sports niet precies hetzelfde aan de hand ivm Premier League?

Op Hotbird zijn er nog maar 4 van de 10 zenders over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met ci+ zullen de grote cardservers niet veel sharen!althans voorlopig niet.....met ci+ valt er niet veel te sharen schat ik

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leg eens uit. Waarom niet ? wat doet ci+ ?

Waarom Google je niet even? Dat doe ik ook als ik even iets wil uitzoeken. Er staat genoeg in Wikipedia over CI+.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net ook gebeld door CD, of ik de afmetingen van de kamer waarin ik premiere liga kijk even door wou geven. Heb ik natuurlijk gelijk gedaan want anders kan ik straks niet meer kijken. Ze gaan nu iets opsturen. Ben benieuwd......

Ze hadden mij ook gebeld voor de afmetingen van de kamer , hij was veel te groot ,ze sturen nu een grote flatscreen met module erbij :lol:

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden mij ook gebeld voor de afmetingen van de kamer , hij was veel te groot ,ze sturen nu een grote flatscreen met module erbij :lol:

Ik denk dat jij van deze beller niks meer gaat horen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom Google je niet even? Dat doe ik ook als ik even iets wil uitzoeken. Er staat genoeg in Wikipedia over CI+.

wat een simpele reactie zeg. Zullen we dit forum maar opdoeken, je kunt toch allen googlen en terugvinden op wikipedia. Ik wil weten welk aspect van ci+ ervoor gaat zorgen dat er niet meer geshared kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft weinig met CI modules te maken,  een CI module handelt zelf de decodering af, daar kun je niet op een makkelijke manier de CW's uit krijgen dus CI(+) en sharing moet je vergeten.

 

Het gaat er om dat CanalDigitaal waarschijnlijk een soort pairing zal gebruiken of hun coderingssysteem aanpast dat de gemiddelde softcam er niet mee overweg kan.  Dat zullen we moeten afwachten. oplossingen komen er altijd, de vraag is alleen hoe lang dit gaat duren en tegen welke prijs.  Veel grote servers gebruiken nu al tientallen kaarten om alles werkend te houden. Voor de hobbyisten zal het op den duur niet meer haalbaar zijn.

 

Maar hoe canal digitaal met betalende klanten omgaat vind ik schandelijk, van de ene op de andere dag wordt besloten dat je voorheen gecertificeerde receiver niet meer volstaat en dat wordt dan 6 dagen van te voren gemeld terwijl ze over frequentie wijzigingen een jaar doen.

 

Hoe de situatie ook loopt. ik zal als "consumente kijker" nooit meer voor canaldigitaal kiezen als aanbieder. Je doet jezelf gewoon te kort.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

CI+ heeft niets te maken met het tegengaan van kaartdelen. Om kaartdelen tegen te gaan kun je echter proberen softcams tegen te gaan. En de nieuwe CI-module lijkt daar mogelijkheden voor te hebben. Dat staat volledig los van de CI+-mogelijkheden van het ding. Die lijken vooralsnog niet geactiveerd te worden, dat zal vermoedelijk pas gaan gebeuren als invoering ervan een succes is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...

 

van de ene op de andere dag wordt besloten dat je voorheen gecertificeerde receiver niet meer volstaat en dat wordt dan 6 dagen van te voren gemeld

Door wie?

Niet door CD, maar door Fox. Je haalt beide partijen door elkaar.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...