Ga naar inhoud


telefoontje van CD - Fox Int. alleen via CI+ en off.ontvangers


jubke

Aanbevolen berichten


Hebben ze zelf aangegeven op hun forum. Dat is reden genoeg en anders komt er wel een reactie op de brief.

Afwachten is te laat en kan worden aangegrepen door CD als stilzwijgende goedkeuring.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo heeft al CI+, maar is wel gewoon met softcam te bekijken. Daarmee kan je neit stellen dat dit 1-op-1 ook voor Ziggo gaat gelden. Ook bij de kleine kabel- en glasboeren heb ik zo mijn twijfels.

 

UPC is een ander verhaal, daar geldt geen vrijheid van hardware voor gecodeerde zenders, dus daar hoeft niets aangepast te worden. Overigens is dit de reden dat ik daar geen klant ben.

aangepast door Zuppelan
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zuppelan,

 

Wat ik begrijp zijn meerdere providers benaderd ................

 

Een paar maanden geleden heeft Ziggo de doorgifte van een Turkse voetbalzender, die ook Premier League-voetbalwedstrijden live uitzend, gestaakt omdat men niet aan de aangescherpte beveiligingseisen van de betaalzender konden voldoen.

 

Ziggo kan idd gebruik maken van CI+ , of men dit dan ook gaat invoeren voor de FOXsport zender zien we dan wel, voor het zelfde geld stopt men ook met doorgifte van de Foxsport zender.

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeemig, moeten we weer aan de hobby?

 

Ik verwacht dat eea binnen een halve dag op een soft-emu staat te draaien... ( gaap )

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verschil met ziggo is dat ziggo een dusdanig markt aandeel heeft dat het gewoon tegen fox zegt: nou dat willen we niet.

Dan komt er geen fox op de kabel? Ach we zullen onze klanten inlichten dat we helaas geen fox kanalen kunnen aanbieden omdat dit verregaande impact zou hebben op onze coderingen en wij jullie en ons die overlast willen besparen.

Dat is iets wat fox ook niet wil want dit betekend dat ze enorme groep klanten geen abonnement kunnen slijten.

 

Canaaldigitaal heeft die luxe niet want zij bestrijken met hun satteliet heel europa. Een niet afdoende beveiliging betekend in potentie dat heel europa kan genieten. Maar ze kunnen enkel in NL hun abbonementen slijten, dus hun marktaandeel is veel kleiner. Twee keer min min dus ze moeten wel :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het zo: als de beveiliging in de oranje CD kaart zit, zal een aanpassing van de softcam op den duur toch ook weer beeld moeten geven? Dan is de aankoop van de CI module niet nodig. Begrijp natuurlijk best dat die oplossing niet direct beschikbaar zal zijn. Zal weer veel loggen worden en interpreteren. Ga er van uit dat er weer één of meerdere nano's worden geïntroduceerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

....

Canaaldigitaal heeft die luxe niet want zij bestrijken met hun satteliet heel europa. Een niet afdoende beveiliging betekend in potentie dat heel europa kan genieten. Maar ze kunnen enkel in NL hun abbonementen slijten, dus hun marktaandeel is veel kleiner. Twee keer min min dus ze moeten wel :(

Ik denk dat je hier heel goed omschrijft waar hem de schoen wringt bij Fox en CD. 

Op Europees niveau probeert Fox zijn Premier League veilig te stellen, omdat  commentaar-in-een-bepaalde-taal de internationale voetbalkijker worst zal wezen .Langs het voetbelveld horen we ook geen commentaarstem. 

 

Maar de belangstelling voor Eredivisiewedstrijden is van een heel andere orde. In wezen peanuts voor Fox, want de belangstelling ervoor is nationaal beperkt. Als daar CI+ op wordt gezet, kon de winstgevendheid wel eens gauw onder druk komen te staan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je hier heel goed omschrijft waar hem de schoen wringt bij Fox en CD. 

Op Europees niveau probeert Fox zijn Premier League veilig te stellen, omdat  commentaar-in-een-bepaalde-taal de internationale voetbalkijker worst zal wezen .Langs het voetbelveld horen we ook geen commentaarstem.

Zou dat echt het probleem zijn? Veel wedstrijden uit de Premier League worden nu namelijk ook al FTA uitgezonden op 'alternatieve' satellieten, ook met commentaar van een vreemde taal. Zie hier onder andere (alle rode channels zijn FTA).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paket van CD is binnen. Zit spiegelfolie in om de ramen mee te blinderen. Fox is bang dat mensen vanaf buiten meekijken. Begrijp ik natuurlijk.

 

Ga morgen gelijk plakken want anders heb ik geen voetbal meer. :D

:lol:  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dat echt het probleem zijn? Veel wedstrijden uit de Premier League worden nu namelijk ook al FTA uitgezonden op 'alternatieve' satellieten, ook met commentaar van een vreemde taal. Zie hier onder andere (alle rode channels zijn FTA).

Ik zie maar een paar no-name rode zenders, voor de rest allemaal dichtgetimmerd, dan. 

En hoeveel procent kijkers naar de PL in Europa hebben een draaibaar om FTA te kunnen kijken? Dat is toch te verwaarlozen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...