Ga naar inhoud


telefoontje van CD - Fox Int. alleen via CI+ en off.ontvangers


jubke

Aanbevolen berichten


@moonchild: hopelijk voor jou een goede relax ;-)

 

tja, vrees dat we op middellange termijn Duitse scenarios gaan meemaken waarbij HD+ (of iets nieuwer) de standaard zal worden... Helaas   :unsure:

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het loopt anders nog steeds geen storm met HD+ in Duitsland.

Het moet nog steeds met het mes op de keel.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach... Ik hou niet van sport en heb geen ABO op sportkanalen. Mocht CDS deze techniek voor alle kanalen gaan inzetten dan heb ik nog wel een CI plekje over in de DM8000. Gaat alleen zwaar ten koste van de zap snelheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan mooi voor jou, maar niet voor een hele grote groep abonnees die niet kunnen opzeggen en even met de rug tegen de muur worden gezet met de termijn van 6 dagen!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom... als we CI in onze ontvangers moeten gebruiken dan heeft dat een hoop nadelen. Zapsnelheid is één probleem, maar ook onames maken terwijl je kijkt komt in het geding. Deze actie *moet* mislukken, dus iedereen die Fox Int heeft genomen zou ernstig moeten overwegen op te zeggen. Slaagt het, dan komt het gegarandeerd voor meer zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de vorige update (anti-cardsharing maatregel) verwees juist Canaal Digitaal naar Ccam 2.3.0

Dat is een jaar geleden uit mijn hoofd gezegd. En nu zouden we de boxen moeten wisselen?

Ik heb de email ook gehad vandaag maar wacht netjes af wat mijn Vu+ Solo2 op cccam gaat doen met Fox Sport.

Heb nota bene 2 weken geleden nog ge-upgrade om Fox 2 erbij te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij bellen ze iedereen die hun bestand staan als hebbende geen CDS ontvanger/CI modulle.

Bedoeling is hardware verkopen dat brengt geld ook.

 

Kan zijn dat ze gebruik maken van een bugje in de oude CI waardoor het op zwart

gaat dat wil niet zeggen dat dat bugje ook in de softcams zitten.

 

Dus afwachten ,de toekomst laat het ons weten

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

CD bevestigt op hun eigen forum dat een softcam na 8 oktober geen beeld zal geven op fox sport int.

hè, eindelijk rust... :D fox weg probleem weg

 

al die truttebelle van de T-party mogen wat mij betreft in hun Home Country blijven.

:whistle:

 

jubke,

joh wat ben jij eerlijk zeg!

hij heeft nog een telefoonnummer zonder, colportage blokker.

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor hen die in deze maatregel niet mee willen gaan en voordat dit nieuws bekend werd een abbo hadden afgesloten het volgende:

 

Stuur een aangetekende brief naar CD met daarin de mededeling dat je op datumx een abbo was aangegaan voor de ontvangst van Foxsport dat op dat moment niet is gemeld dat je daarvoor of een gecertificeerde ontvanger of Ci+ module nodig had. Dat je nu dit wetende in dat geval niet het abbo was aangegaan. Dat je gezien deze tussentijdse contractwijziging door aanbieder (CD) de vrijheid hebt om het contract eenzijdig per direct te beeindigen. Dat je van dit recht gebruik maakt en daarom het abbo per datumx aangegaan per direct opzegt. Indien vooruit is betaald vorder dan ook het resterende bedrag terug. Door te vermelden dat door in het gebreke blijven van aanbieder je ook het resterende deel van het vooruitbetaalde bedrag ad € terugvorder en dat dit binnen maximal 30 dagen op bankrekening xxxx terug gestort dient te zijn. Informeer CD ook dat de gegeven machtiging voor automatische incasso per direct is ingetrokken (neem daarvoor contact op met je bank). Indien abbo betaling per acceptgiro gedaan zou worden informeer CD dan dat eventueel toegestuurde rekeningen voor het voldoen van het abbo geld voor het aangegane abbo per datumx per direct niet meer voldaan zullen worden.

 

Ieder verweer van CD/M7 dat dit niet kan ivm overmacht (immers fox dwingt het af), treft geen doel en gaat dus niet op. CD is aanbieder van het contract voor het abbo en daarmee is met CD de juridische verbinding aangegaan. CD is aanbieder en moet dus leveren volgens contract. Indien dit niet kan (ongeacht de reden) blijft CD in gebreken en is zij daarvoor dus verantwoordelijk. Dit betekent dan ook dat het abbo per direct kan worden beeindigd. CD kan dit slechts voorkomen door de regeling ongedaan te maken. Zelfs het aanbieden van een door hen voorgestane ontvanger of module tegen sterk gereduceerde prijs of zelfs om niet (weggeven of gratis gebruik) brengt hier geen verandering in. Immers het contract is aangegaan met de gedachte en in de situatie dat daarvoor de bestaande ontvanger gebruikt kan worden. Dat is niet zo door deze maatregel en dus is er sprake van een ingrijpende verandering die de eigenschappen van het afgenomen product hebben doen wijzigen , zodanig dat dit niet meer overeenkomt met de eigenschappen zoals het product had op het moment van het aangaan van de overeenkomst (abbo).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...