Ga naar inhoud


hoeveel V afwijking voeding ontvanger acceptable


Ferr

Aanbevolen berichten

Heb hier een ontvanger staan die het niet lekker meer doet..

en als ik de voeding meet geeft hij aan:

 

 

7V - 6.8V

7V - 6.8V

23V - 25.9V

17V - 17.1V

3.3V -3.3V

3.3V -3.3V

 

 

nou lijkt me de 17.1V afwijking niet zo spannend, maar 23 of 25.9 is wel een aardig verschil..

 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hm, dus dat mag afwijken?

 

Het gaat om een Denson DS300HD, deze blijft alleen op het rode standby lampje branden en doet verder niks..

Maar ik heb hier een paar staan met ongeveer vergelijkbare voltages (sommige wijken iets meer af + of - dan andere) met wat verschillende dingen..

 

Sommige geven bv geen beeld meer op HD of stotteren op HD signaal, sommige kunnen helemaal geen TP´s meer scannen terwijl de ontvanger wel goed signaal aangeeft etc. maar het gebeurd dus vooral dat de ontvanger alleen op "standby" blijft staan.

 

Aangezien er hier nu toch wel een stapeltje van die dingen begint te ontstaan wou ik er toch wat beter naar gaan kijken of er misschien iets aan te doen is..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...