Ga naar inhoud


Windows 8.1 beschikbaar


satwave

Aanbevolen berichten

Hier een probleemloze update. Is wel een gloednieuwe laptop met windows 8 pro.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die is voor ARM processors de pc versie is niet teruggetrokken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het probleem eerder bij de gebruiker zit en dat een en ander verkeerd geconfigureerd is.

Wil me nu niet direct als beginner klassificeren. Microsoft MCSE.. Erger me dood aan het minimalistische gedoe van Microsoft. Als dat programma nu eens laat zien wáár het fout gaat. Geen info niks. Geen crashlog. Gewoon alleen maar wachten om te merken dat de boel gewoon vaststaat. De Laptop was schoon geinstalleerd met alleen een F-Secure virusscanner. En ja.. Uiteraard eerst de compatibiliteits test gedraaid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is duidelijk dat de grootste oorzaak van een niet goed verlopende upgrade verouderde drivers zijn. Dus als tip: Zorg dat alle drivers van de laatste versie zijn voordat je aan de update begint. Koppel eventueel randapparatuur los.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en nee. Als gebruiker ben je ook zelf verantwoordelijk voor een up to date systeem. Het had inderdaad netter geweest als je een soort compabiliteitcheck van te voren zou hebben... Maar goed, een gewaarschuwd persoon telt voor 2 dus voordat je gaat updaten eerst je drivers.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel op de laptop als op de vaste pc draait Windows 8.1 probleemloos. In het begin heb ik wat probleempjes gehad op de laptop met Windows 8.0, maar die waren ook vlot verholpen.

Dus even voor alle zuurpissers, Windows 8.1 is een prima os. Zeker wanneer deze draait op een SSD, hier is die razendsnel. :P

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffffff.... de 1 koopt een auto van een bepaald merk en rijdt daar probleemloos 100.000 km mee en een ander rijdt in dat zelfde merk en type 1000 km en heeft niets anders al ellende met die auto.... Moeten we daarom dat merk en type dan continu afzeiken.??

Meestal liggen problemen bij een computer vaak bij de eigenaar zelf.... meestal onkunde.

En er zijn veel mensen die elkaar maar een beetje na lopen te praten om maar stoer of interessant gevonden te worden..... vandaar dat Windows 8 al snel de grond ingeboord word.

Hier werkt het voortreffelijk en stukken sneller als door velen de beste os "Windows 7''.

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook helemaal niet geschreven dat Windows 8 slecht is want ik gebruik hem al geruime tijd zelf mits wat aanpassingen in de start.

 

Trouwens hier ook een Windows 7 op een andere Pc en ook die werkt prima.

 

Wat ik wel beweer en al meer heb gelezen is dat de update naar 8.1 niet voor iedereen vlot verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het nu niet hebben over wat het beste OS is want daar komen we nooit uit. Ieder heeft wel zijn reden om iets te kiezen als beste OS. Er is trouwens ook geen OS die geheel zonder problemen een upgrade/update heeft ontvangen. Er komen altijd wel problemen aan het licht. Vaak blijft men bij een ouder OS omdat men een andere werkwijze niet handig vindt...."ik heb het altijd zo gedaan en werkt prima" 

 

Waar ik wel problemen mee heb is het afzeiken van een bepaald OS. Meestal om totaal ongefundeerde redenen of het na-papegaaien van anderen en vaak onkunde en onwil.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...