Ga naar inhoud


Acer touchscreen blokkeert na pakweg 30 minuten?


pirrewit

Aanbevolen berichten

Ik heb een grote acer touchscreen en sinds vandaag blokkeert het systeem na pakweg 30 minuten.

Opstarten gaat normaal en je kunt gewoon werken mailen, downloaden, websites bekijken enz. Maar na een tijdje dus blokkeert het systeem.

Als hij op een website staat komt er "website reageert niet" de muis stopt en verdwijnt ,het touchscreen  doet niets bij aanraken.

De klok valt stil en na een tijd word het hele scherm wit. Dan rest nog enkel van de stroom halen en rebooten. Hij weet nog wel welke website geopend waren en vraagt om herstel en dat gaat goed. Hij kan ook blokkeren op een foto van de screensaver en dan is er geen muis meer en doet aanraken ook niets. Dus ook hier van de stroom en herstarten.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn of hoe ik hem uit blokkage kan halen zonder herstart?

Windows 8.1 draadloos toetsenbord en draadloze muis.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Warmte probleem? je zou gaan denken dat het systeem te warm krijgt en in beveiliging gaat.

Bepaalde systemen laten toe de temperaturen te monitoren via de bios. ook bestaan er windows programma's die warmtegegevens in real time aangeven, maar daar hij na 30 minuten vastloopt, weet ik niet of je daar veel aan hebt.

Ik weet helaas niet meer hoe warm de huidige processors mogen krijgen eer ze in veiligheid gaan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het bekende dood vogeltje spelen van de hardware

een hardware probleem van een van de componenten, vaak is de ventilator stuk (vooral bij grafische kaarten veel voorkomend probleem)

iets anders dat kan warm worden is de CPU zelve, en dat kun je met de bekende hardware tools checken control alt delete => taakbeheer => prestaties broncontrole openen

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...