Ga naar inhoud


Update naar Windows 8.1 lukt niet


satfanatic
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Ik moet vanuit het Engels vertalen dus sommige benamingen kunnen afwijken.

 

Open Windows Verkenner (of Mijn Computer)

 

Druk op het tabblad View (Ik denk Beeld in het NL)

 

Dan krijg je een balk bovenin met andere icoontjes. Het meest rechtse icoontje is Opties (of instellingen). Druk hierop (niet op het pijltje wat eronder staat)

 

Er opent zich nu een nieuw venster met 3 tabbladen. Klik op de 2e tab, wederom View (Beeld), en hieronder staat een check box lijstje met als titel 'Geavanceerd instellingen'. Hierin vind je 'verborgen bestanden weergeven'. Klik op deze radio button en druk op Toepassen, Ok.

 

Het zal nu zichtbaar moeten zijn.

 

ccg.gif

 

fjge.gif

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je uiterst heldere uitleg.

Maar wanneer ik A maak van die partitie dan staat er wel 'n A schijf in MIJN COMPUTER die trouwens nog maar 916KB van 99,9 vrij heeft.

Maar ik kan nog steeds geen bestanden zijn ???!!!

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

download anders total commander. Daar kun je in de setting verborgen files laten zien.. Werkt veeeel makkelijker

 

Maar de weinig aanwezige vrije ruimte geeft al aan waarom de update mislukt is.

aangepast door winwiz
aanvulling

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

vanmiddag mijn prive laptop naar 8.1 geupdate met de app methode. Winwiz, deze heeft een 180 gig intel ssd, en updaten ging als de brandweer en was een fluitje van een cent. Omdat het ding dual boot is en ik grub gebruik voor kiezen had ik zelfs nog een usbstick gemaakt uit voorzorg. Niet nodig gehad gelukkig.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook met dualboot en (dus) ook grub, zonder problemen dus.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Satfanatic,

 

Dit kun je doen door een windows (dos)prompt te openen. Dit doe je door Windows toets & de letter R tegelijk in te drukken. Op de nu zichtbare regel tik je cmd in en druk je op de entertoets. nu ga je naar de betreffende schijf toe door middel van schijfletter: gevolgd door een druk op de entertoets. Nu ga je met het commando cd mapnaam naar de juiste map. in de juiste map geef je het commando attrib -h *.* gevolgd door een druk op de entertoets. Hierna zou je de mappen moeten kunnen zien.

 

Sorry als dit teveel lijkt op Jip en Janneke taal, maar ik weet niet hoe ervaren je bent in Windows.

 

Succes

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...