Ga naar inhoud


OpenATV image wie is daar bekend mee!


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Mijn skin PD1LOI-Full HD zit nu ook standaard in de feed van OpenATV.

Hoi Loui ik heb de OpenATV ook sinds gisteren er maar eens erop gegooit! Nou ik ben er echt blij mee.Alles werkt echt perfeckt.Nu heb ik natuurlijk jouw mooie skin er ook erin gegooit en zelfs dat werkt goed.Maar als ik naar het menu zap en ik kies b.v media center of wat dan ook? dan zie je links onderin  een klok staan met daar onderin de naam openpli? kan je daar geen openATV van maken ;-)

Krijg soms het idee of ik nog op PLI zit hahaha... Groet Ray

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Loui ik heb de OpenATV ook sinds gisteren er maar eens erop gegooit! Nou ik ben er echt blij mee.Alles werkt echt perfeckt.Nu heb ik natuurlijk jouw mooie skin er ook erin gegooit en zelfs dat werkt goed.Maar als ik naar het menu zap en ik kies b.v media center of wat dan ook? dan zie je links onderin  een klok staan met daar onderin de naam openpli? kan je daar geen openATV van maken ;-)

Krijg soms het idee of ik nog op PLI zit hahaha... Groet Ray

Ja dat kan je moet dan een foto hebben naar jou smaak en die 252pixels breed is en 20pixels hoog en noem je pli.png anders wordt deze niet gevonden. En die kun je vinden in de map logo, en die map zit in de skinmap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ik heb de hele logo eruit gegooit dan ben ik er ook van af.

Maar ik zou graag deze logo erin willen hebben.(zie bijlage)

Kan jij hier iets mee? Hij is groter maar er is genoeg ruimte onder die klok.

Meschien dat jij wat in de xml aanpassingen kan maken?

Ik hoor het wel van je.

Groet Ray

Ja dat kan je moet dan een foto hebben naar jou smaak en die 252pixels breed is en 20pixels hoog en noem je pli.png anders wordt deze niet gevonden. En die kun je vinden in de map logo, en die map zit in de skinmap.

OPEN ATV.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ik heb de hele logo eruit gegooit dan ben ik er ook van af.

Maar ik zou graag deze logo erin willen hebben.(zie bijlage)

Kan jij hier iets mee? Hij is groter maar er is genoeg ruimte onder die klok.

Meschien dat jij wat in de xml aanpassingen kan maken?

Ik hoor het wel van je.

Groet Ray

Ik heb hier de logo die jij wil hebben. Het is pli.png zit erbij die moet je vervangen. Ik heb bewust pli.png gelaten anders moet ik denk ik 295 keer dit veranderen in skin.xml

OPEN ATV.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook hier open atv erop staan bij een 8000 weet niet of er verschil bestaat tussen de 800 en 8000

 en als ik op de knop met het rode rondje druk

op de laatste rij helemaal rechts

dan krijg ik 6 opties om op te nemen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik begrijp jullie niet. Ik heb hier netjes gevraagd om nieuwe vragen in nieuwe topics met een duidelijke onderwerptitel te stellen. Dat is helemaal in jullie eigen voordeel, want dan kan je ten minste later ook nog iets terug vinden met de zoekfunctie. Het staat overigens ook zo in onze regels.

 

Of.... je moet het handig vind dat er hier in één topic 11 vragen en 41 antwoorden door elkaar heen lopen ;)

 

Deze gaat op slot. Heb je een vraag, open je een nieuwe onderwerp met een duidelijke onderwerptitel en krijg je daar jouw antwoorden.

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...