denbosch Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Ik heb openatv op mij. 7020hd gezet. Werkt goed alleen ben ik al mijn opnames op mijn hardeschijf kwijt. Hoe krijg ik die terug? Heb de schijf niet geformateerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirocca Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 heb je de schijf geinitialiseerd? zie je de HDD nog op de box? is deze gemount? grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
denbosch Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Hij herkent de schijf wel.ik kan alleen formateren kiezen. Bij apparaten staat dat deze niet beschikbaar is. Hoe kan ik hem dan mounten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirocca Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 het is lang geleden dat ik openATV nog gebruikt heb. misschien dat iemand die openATV gebruikt dit beter kan toelichten voor ik hier onzin begin uit te kramen. grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Heeft de 7020HD meerdere S-ATA poorten? Zo ja, even de andere proberen. Anders formaatverschil. Oude situatie wellicht ext3 en nieuwe ext4? Indien geen succes: Oude image erop, bestanden kopieren naar een PC. Daarna nieuwe image erop, formatteren en bestanden via PC weer terugzetten... Zweerde vroeger ook bij een ingebouwde HDD in mijn Dreamboxen. Met de komst van de NAS is dat verleden tijd.. Netwerk installeren en opnamepad naar NAS laten verwijzen.. Misschien een optie? Kun je later zo vaak van image wissen als je wil. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pirrewit Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 (aangepast) Ik heb het ook even getest. Moet je 50hz of 60 hz of multi instellen bij het begin.? Ik kan geen cifs verbinding maken met de pc. Moet ik fstab nemen of oude enigma of enigma.openpli stelt deze vragen niet. Ik vind mijn iso films niet meer op de harde schijf enkel de video-ts films. MKV containers zijn ook niet meer te zien op de harde schijf. Cccam krijg ik ook niet voor mekaar. En nog een hoop andere zaken. Zal natuurlijk wel gebrek aan kennis zijn maar met openpli is het flashen en klaar. Open ATV lijkt mij toch problematischer. Zal deze namiddag nog maar wat verder klooien en anders maar snel openpli flashen. grts 5 november 2013 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loui (K) Geplaatst: 5 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2013 (aangepast) Even stoeien door de menu's dan kom je er wel. Cccam zit onder de rode knop daar zit de softcam manager. Een tip Cccam.cfg zit in usr/keys 5 november 2013 aangepast door Loui (K) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 5 november 2013 Beheerder Delen Geplaatst: 5 november 2013 Probeer a.u.b. specifieke vragen over OpenATV in een apart topic te stellen. Bvd. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pirrewit Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Bedankt Loui (K) config van etc naar keys geeft mij tenminste al beeld. Verdere problemen zal ik in een nieuw topic stellen. Excuus Michel. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 @ ebde Ik kijk uit naar je resultaten met de 7020 HD, iemand die ik ken met dergelijke box en er PLI op draait heeft vaak problemen met op zwart gaan als je van een fta-kanaal naar een niet-fta kanaal van TVV zapt. Bij PLI hebben ze er geen oplossing voor. hebt de OpenATV op de DM7020HD geprobeerd en liep wel lekker, alleen kreeg het ccam gebeuren niet onder controlle. nu de Newnigma2 erop zit werkt alles goed...... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loui (K) Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2013 Cccam kun je laden onder de rode knop en Cccam cfg staat in usr/keys het geheel kun je aan en uit zetten in softcam panel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 hier de OpenATV ook onder tussen op de DM8000. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crazydavid Geplaatst: 6 november 2013 Delen Geplaatst: 6 november 2013 (aangepast) Terug naar openpli 4.0. Mijn 8000hd kon het niet goed hebben die openatv. Steeds regelmatig crash van de box zelfs na herflashen. Blijkbaar nog niet volwassen genoeg om te gebruiken. Aangezien het voorlopig de enigste box is in huis dus terug naar de stabiele openpli. De mindere instelmogelijkheden neem ik er dan met veel plezier bij. Toestel crash met 3 opnamens en gebruik coolguide. Zelfs na koude start niet meer bruikbaar en dat kan de bedoeling niet zijn. 6 november 2013 aangepast door crazydavid dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loui (K) Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2013 Nee dat lijkt mij ook niet, Ik vind OpenATV wel een mooie volledige image maar als je niet goed weet hoe je met de software moet omgaan dan kun je beter bij OpenPli blijven die is hetzelfde maar eenvoudiger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stevie-v Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 Wat zijn dan DE belangrijke toevoegingen die atv wel heeft maar pli niet,wat gaat iemand missen als hij van atv naar pli overstapt ? VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten