Ga naar inhoud


Nederland 1,2 en 3 niet meer FTV bij CDS?! (gebeld door CDS)


wernert

Aanbevolen berichten


http://help.npo.nl/faqs/ik-woon-in-het-buitenland-hoe-kan-ik-alsnog-programma-s-van-de-publieke-omroep-ontvangen

 

De info die je daar krijgt is niet helemaal up-to-date. Als buitenlander kan je wel een abo krijgen van NED1-2-3 via de sat. Dit kan met TV Vlaanderen, Télé Sat en zelfs via Canal Digitaal. 

aangepast door RogerDR
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De omroep bevestigt hiermee dus de persberichten.

 

De NPO stelt dat zij geen uitzondering meer wil maken voor Canaldigitaal en deze overeenkomst gelijk wil maken aan die met de kabel en ip distributie bedrijven, namelijk dat die moeten betalen voor het beschikbaar stellen van de programma's voor doorgifte.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De betrouwbaar en kennis bij de NOS en NPO is niet dermate groot over de satellietontvangst van de eigen zenders. Kijk maar eens op pagina 219/2 van NOS Teletekst.

 

Volgens NOS teletekst, die het bericht tenminste verspreidt, worden de zenders van de publieke omroep, zowel televisie als radio, uitgezonden via de Astra satelliet 1G.

 

Het is te triest voor woorden dat dergelijk informatie wordt verspreidt.

 

Om aan te tonen dat dit ook zo is heb ik een bijlage van deze pagina als bijlage bijgevoegd. Want je weet maar nooit of een medewerker van de NPO en/of NOS ook naar deze website kijkt en spontaan deze teletekstpagina gaat aanpassen. Dan is het bewijs dus foetsie.

 

Hopelijk begrip hiervoor van de moderatoren.

 

 

post-38678-0-24646100-1388791714_thumb.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De nauwkeurigheid van jouw berichtgeving laat ook te wensen over, op pagina 219/2 is niets te zien.

op pagina 211/2 echter......

 

Het is te trie........ ;)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeven we nu minder belasting (luister en kijkgeld) te betalen ?

Al die mensen die niet meer kunnen kijken hoeven er dan toch ook niet voor te betalen ? :confused:

Nu is het , je kunt kijken dus betalen , dan ik kan niet kijken ( kabel niet mogelijk bijv)  zonder daar al extra voor te betalen .

Dus de belasting kan weg ! :grin:

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeven we nu minder belasting (luister en kijkgeld) te betalen ?

Al die mensen die niet meer kunnen kijken hoeven er dan toch ook niet voor te betalen ? :confused:

Nu is het , je kunt kijken dus betalen , dan ik kan niet kijken ( kabel niet mogelijk bijv)  zonder daar al extra voor te betalen .

Dus de belasting kan weg ! :grin:

 

Ad

Als iedereen bij iedere provider voor toevoer betaalt, wordt het een systematiek waarbij iedere kijker/luisteraar gelijk wordt behandeld. 

Of we nou rechtstreeks belastingverhoging betalen of een verrekening via de provider, maakt per saldo niet uit, toch?  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik inmiddels gedaan.

Nou maar hopen dat het hen iets interesseert.

CD is wat actualiseren en waarheidsgehalte van de site betreft ook al geen lichtend voorbeeld.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg vandaag ook onderstaande mail.

Heb een HD Pakket van euro 5 p/mnd zouden die zenders daar dan uit verdwijnen ?

Heb geen zin om te bellen dan krijg ik vast vragen over mijn goedkope abo..

 

 

Geachte Dhr. of Mevr. xxxxxxxxxxx,

Mocht u nog steeds gebruikmaken van smartcard xxxxxxxxxxxx, lees dan snel verder.

Nederland 1, 2 en 3 niet langer gratis

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) moet bezuinigen en Nederland 1, 2 en 3 zijn met ingang van 01-08-2014 niet langer gratis via de satelliet te ontvangen. U dient een betaald abonnement te hebben.

Zo blijft u kijken naar Nederland 1, 2 en 3

Als u nu een abonnement neemt ontvangt u 50% korting en betaalt u slechts € 6,48!

U kunt daarbij kiezen uit de volgende opties:

  • Het hele jaar door kijken, met het Basis-pakket
  • Tijdens het campingseizoen kijken, met het Recreatie-pakket

Ga naar www.canaldigitaal.nl/npo voor meer informatie. Hier kunt u uw gegevens achterlaten, dan bellen wij u terug om de verdere mogelijkheden te bespreken.

Wees er snel bij, want dit tijdelijke aanbod is slechts geldig tot 31 januari 2014.

 

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amager95 schrijft in bericht 304

 

“Volgens NOS teletekst, die het bericht tenminste verspreidt, worden de zenders van de publieke omroep, zowel televisie als radio, uitgezonden via de Astra satelliet 1G.

Het is te triest voor woorden dat dergelijk informatie wordt verspreidt.”

 

Ik heb het diezelfde dag nog gemeld en het is inmiddels aangepast op teletekst. Ze hebben op pagina 211-2 nu netjes de Astra 1L en Astra 3B vernoemd zoals ik had aangegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat maakt het uit welke satelliet het is?, wij in het buiteland weten de NPO echt wel te vinden hoor.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...