Ga naar inhoud


OpenVuPlus DiSeqc 1.2 / AstonDual CD? Andere image maar welke dan?


Hans4

Aanbevolen berichten

OK time shift doet met de PermanentShift applicatie meer wat ik verwacht,. Vindt het venstertje (bij lang indrukken backward) met default getal 5 en zonder verdere indicatie wat het betekent nog steeds wat duf, maar neem nu maar aan dat het bv. seconden zijn of zo. Je kan wel up en down gebruiken meer niet voorbij 9, maar je kan wel groter een getal intikken en dan kennelijk OK nodig. In ieder geval gaat hij tenminste verder terug dan de eerste keer dat ik de pause knop beroer. Hopelijk maakt iemand nog eens  een  kleine update die aangeeft hoever je dan wel terug kan en zo. En idealiter zou ik een scrollbar zien waar ik met links rechts in kan scollen ipv van zender te wisselen --- en dus de rest van mijn  timeshift kwijt raken. Dat is me nu al keer een paar keer overkomen. Ik geloof dat dat gebeurt als je per ongeluk voorbij het eind van de timeshift scrollt (i.e. links of rechts ingedrukt houdt zoals ik dat gewend was), buitengewoon contraproductief. Als ik wat in de timeshift van het programma wil scrollen bedoel ik NIET dat ik het kwijt wil raken en naar een ander zender nummer wil switchen. Maar goed zal het hopelijk snel afleren om de knop ingedrukt te houden.

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

bij PLI staat standaard de 3 voor 30 sec doorspoelen, de 6 voor 60 sec en de 9 voor 300 sec, maar dat kan je aanpassen in het menu.

Idem voor 1-4 en 7 maar deze zijn om terug te spoelen.

 

je kan natuurlijk ook de snel vooruit en terug spoel toetsen gebruiken.

 

 

Je kan misschien eens beginnen om door de verschillende menu's te gaan.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...