Ga naar inhoud


DM500HD geen leven meer in, lampje knippert groen


caveman

Aanbevolen berichten

De doos start niet meer op, power switch met knop aan voorkant ingedrukt geprobeerd. Nix meer. Geen beeld, led knippert groen ook geen ip nummer dus. Iemand nog voorstellen om te testen voor hij in de kliko gaat?

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je simkaart wie erin zit moet je ff loshalen en weer erin zetten dan doet hij het weer

 

ps deze zit gelijmd maar hij kan los dit heb ik hier ook eens gehad met een dream van een ander.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sint-Kruis? Dan kan je wel even langskomen, als je hem niet kan fixen mag je hem hebben. (we zijn zo goed als buren als het Sint-Kruis in Zvl is) :D

Ik ben nu in het eerste deel van mijn locatie.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gehad met mijn nagelnieuwe DM500HD. Voedingsadapter bleek erg slecht. Is onder garantie vervangen. Vind de bouwkwaliteit overigens erg slecht voor een dure originele DM500HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je simkaart wie erin zit moet je ff loshalen en weer erin zetten dan doet hij het weer

 

ps deze zit gelijmd maar hij kan los dit heb ik hier ook eens gehad met een dream van een ander.

 

Je hebt een biertje verdiend! ff opengeschroefd, emmer stof eruitgeblazen, simhouder kapot gemaakt, contacten kaart nagekeken, kaart met secondenlijm erin geplakt en eureka, weer beeld. Nog even geduld dus Mojo :grin:

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...