Ga naar inhoud


Windows 8 licentie moederbord vervangen nieuwe licentei?


Gast Henri Aalten
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Van mijn desktop computer wordt het moederbord vervangen voor een nieuwere, dit wegens een defect.

Ik heb begrepen, dat Microsoft dan niet altijd mijn huidige licentie accsepteert, maar wel vaak gedoogd na uitleg van de oorzaak.

 

Kan ik nu voordat mijn computer terug komt van de computerzaak, al een nieuwe licentie verkrijgen?

Wat is nu de beste manier om dit aan te pakken?

Welk telefoonnummer moet ik hiervoor gebruiken?

 

Ik wil dit alvast regelen voordat mijn computer terug komt.

 

Ik heb de DVD Windows 8 met de licentiecode.

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je windows de activatie niet goed keurt. 

gewoon even naar mircosoft bellen, NR. staat in het scherm dan.

en alles doen wat die computer miep zeg, en op de vraag of hij op meerder pc geinstalleerd staat.

zeg jij op 1.

 

 

dat is alles.

 

en werken weer.

 

 

dit kunt je een keer per half jaar doen.

 

ik heb zelf de zelfde licentie op 2 pc's staan.

en alles werkt. ( maar doe dit niet te vaak vooral op 2 pc tegelijk.) staat hij op teveel pc's dan blokkeren ze die licentie.

 

 

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Je hebt bijna hetzelfde gevraagd hier:  http://www.sat4all.com/forums/topic/338712-windows-8-op-desktop-mag-deze-dan-ook-op-laptop/  Het komt op hetzelfde neer.

 

Je kunt het niet regelen voordat je computer terug is. Als activatie niet meteen lukt krijg je een code op het scherm met het verzoek te bellen.... 

 

2778656.png

 

Het nummer wat je dan telefonisch krijgt moet je invullen in de vakjes.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het niet promoten, het mag nu eenmaal niet. 1 licentie is goed voor 1 pc.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...