sjansse Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Hallo mensen, Ik heb CD op 12-05 een aangetekende brief gestuurd waarin ik stel dat mijn abonnement ontbonden moet worden wegens wanprestatie, Het is namelijk zo dat ik geen avond ongestoord TV kan kijken. De recorder M7 DSR8141/22 heeft zoveel problemen dat het iedere avond ellende is, dan is er geen EPG,dan staat er weer eens INIT in het scherm, dan zijn de favorieten, en de klaargezette opnames weer verdwenen. Ik heb sinds 30-1-12 al het derde apparaat in huis maar nog steeds geen verbetering. Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn brief en ook nog geen ontvangstbevestiging. De brief is gestuurd aan CanalDigitaal Antwoordnummer 1100 1200 VB Hilversum Enig idee?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mauspartyhouse Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Als je op 12 mei een brief stuurt, dan is het toch niet gek dat je op 14 mei nog geen reactie hebt? ET8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 (aangepast) Misschien anders een aangetekende brief met ontvangstbevestiging naar:CanalDigitaalJan van der Heydenstraat 381221 EJ Hilversum 14 mei 2014 aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 gewoon niet meer betalen, want hun blijven in gebreke en neem aan dat je de verstuurde berichten kunt aantonen dus hebben ze geen poot om op te staan maar het is wel zo, dat je ze een redelijke termijn geeft waarin ze het probleem (alsnog) kunnen oplossen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Als je storneert nemen ze gegarandeerd contact met je op, eerst schriftelijk, en als je hier niet op reageert neemt CanalDigitaal telefonisch contact met je op. Intussen hou je gewoon beeld met je kaart. (en je apparatuur goed werkt) Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 3 maal een nieuwe ontvanger? Dat Canal Digitaal ontvangers niet fameus zijn is algemeen bekend. Maar 3 defecten achter elkaar lijkt me iets te veel van het goede.. De software is buggy, maar heb zelf dergelijke problemen met mijn bakje nooit gehad. Is het misschien een idee om de 'rest' van de installatie eens na te lopen? Defecte LNB, bijna sluiting in de F-connector, dát zijn vaak de boosdoeners... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martjeB Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Was er niet iets van na 3x reparatie mag je de koop ontbinden? Als de hele installatie vanuit CD is gedaan, lijkt mij de aktie van TS een goede. Gtz. Martje B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 14 mei 2014 Moderator Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Hallo mensen, Het is namelijk zo dat ik geen avond ongestoord TV kan kijken. De recorder M7 DSR8141/22 heeft zoveel problemen dat het iedere avond ellende is, dan is er geen EPG,dan staat er weer eens INIT in het scherm, dan zijn de favorieten, en de klaargezette opnames weer verdwenen. Ik heb sinds 30-1-12 al het derde apparaat in huis maar nog steeds geen verbetering. Iedere avond elende, en dat al bijna 900 avonden achter elkaar. Hij heeft het nog lang volgehouden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
schans14 Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Het is wel vreemd want als het een officiele tuner is dan krijg je toch support van cdnl? Wat heeft een officiele tuner dan voor waarde. ik heb een xtrend9500 en een vu+duo zonder support en geen problemen. Ik ben er van overtuigd dat als ze goede bereikbaarheid zouden hebben, met brieven telefoon en email, ze veel meer klanten vast konden houden, aan de andere kant denk ik dat de "sateliet ontvanger klant "meestal alles moet slikken omdat ze cdnl nemen omdat ze geen kabel in de buurt hebben (platteland) Jammer voor cdnl en voor evt abonees. geen win win maar verlies alleen situatie. Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
youriy Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Veel succes ermee maar canaldigitaal zal niet gaan reageren. http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/belbus-klant-wordt-niet-gehoord-bij-canaldigitaal/speel/1/ clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sjansse Geplaatst: 14 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2014 (aangepast) Veel succes ermee maar canaldigitaal zal niet gaan reageren. http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/belbus-klant-wordt-niet-gehoord-bij-canaldigitaal/speel/1/ Hmmm, niet erg bemoedigend, nog even afwachten... 14 mei 2014 aangepast door sjansse Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Je heb al problemen sinds 30-01-2012 Dus je bent ook al langer dan 2 jaar lid van die club. Dan mag je gewoon opzeggen en naar digitenne overstappen. Ed Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vfan1979 Geplaatst: 15 mei 2014 Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Kan ie over 2,5 jaar weer over omdat die blokkendoos stopt LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1 SAB Titan 1 HD + EMP 4/1 SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1 Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sjansse Geplaatst: 15 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2014 3 maal een nieuwe ontvanger? Dat Canal Digitaal ontvangers niet fameus zijn is algemeen bekend. Maar 3 defecten achter elkaar lijkt me iets te veel van het goede.. De software is buggy, maar heb zelf dergelijke problemen met mijn bakje nooit gehad. Is het misschien een idee om de 'rest' van de installatie eens na te lopen? Defecte LNB, bijna sluiting in de F-connector, dát zijn vaak de boosdoeners... De installatie is aangelegd en gecontroleerd door CD zelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sjansse Geplaatst: 15 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2014 Kan ie over 2,5 jaar weer over omdat die blokkendoos stopt Deze begrijp ik niet helemaal?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen