Ga naar inhoud


Opzegging wegens wanprestatie


sjansse

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb CD op 12-05 een aangetekende brief gestuurd waarin ik stel dat mijn abonnement ontbonden moet worden wegens wanprestatie,

Het is namelijk zo dat ik geen avond ongestoord TV kan kijken.

De recorder M7 DSR8141/22 heeft zoveel problemen dat het iedere avond ellende is, dan is er geen EPG,dan staat er weer eens INIT in het scherm, dan zijn de favorieten, en de klaargezette opnames weer verdwenen.

 

Ik heb sinds 30-1-12 al het derde apparaat in huis maar nog steeds geen verbetering.

 

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn brief en ook nog geen ontvangstbevestiging.

De brief is gestuurd aan CanalDigitaal  Antwoordnummer 1100  1200 VB  Hilversum

 

Enig idee??

Link naar reactie
Delen op andere sites


gewoon niet meer betalen, want hun blijven in gebreke en neem aan dat je de verstuurde berichten kunt aantonen dus hebben ze geen poot om op te staan maar het is wel zo, dat je ze een redelijke termijn geeft waarin ze het probleem (alsnog) kunnen oplossen.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

3 maal een nieuwe ontvanger? Dat Canal Digitaal ontvangers niet fameus zijn is algemeen bekend. Maar 3 defecten achter elkaar lijkt me iets te veel van het goede.. De software is buggy, maar heb zelf dergelijke problemen met mijn bakje nooit gehad.

 

Is het misschien een idee om de 'rest' van de installatie eens na te lopen? Defecte LNB, bijna sluiting in de F-connector, dát zijn vaak de boosdoeners...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hallo mensen,

 

Het is namelijk zo dat ik geen avond ongestoord TV kan kijken.

De recorder M7 DSR8141/22 heeft zoveel problemen dat het iedere avond ellende is, dan is er geen EPG,dan staat er weer eens INIT in het scherm, dan zijn de favorieten, en de klaargezette opnames weer verdwenen.

 

Ik heb sinds 30-1-12 al het derde apparaat in huis maar nog steeds geen verbetering.

Iedere avond elende, en dat al bijna 900 avonden achter elkaar.

Hij heeft het nog lang volgehouden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel vreemd want als het een officiele tuner is dan krijg je toch support van cdnl?

 

Wat heeft een officiele tuner dan voor waarde.

 

ik heb een xtrend9500 en een vu+duo zonder support en geen problemen.

 

Ik ben er van overtuigd dat als ze goede bereikbaarheid zouden hebben, met brieven telefoon en email, ze veel meer klanten vast konden houden, aan de andere kant denk ik dat de "sateliet ontvanger klant "meestal alles moet slikken omdat ze cdnl nemen omdat ze geen kabel in de buurt hebben (platteland)

 

Jammer voor cdnl en voor evt abonees.

geen win win maar verlies alleen situatie.

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 maal een nieuwe ontvanger? Dat Canal Digitaal ontvangers niet fameus zijn is algemeen bekend. Maar 3 defecten achter elkaar lijkt me iets te veel van het goede.. De software is buggy, maar heb zelf dergelijke problemen met mijn bakje nooit gehad.

 

Is het misschien een idee om de 'rest' van de installatie eens na te lopen? Defecte LNB, bijna sluiting in de F-connector, dát zijn vaak de boosdoeners...

De installatie is aangelegd en gecontroleerd door CD zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...