Ga naar inhoud


Fastscan nu ook via de Astra 23,5


Sprietje

Aanbevolen berichten


Wat ook nog kan is dat het bestandje SAT801_MM_2.10a.hdt corrupt is geraakt tijden het downloaden.

Dan is het een kwestie van het bestand opnieuw downloaden en op je geformatteerde USB stick te plaatsen.

Vervolgens doe je weer een nieuwe poging om de box te flashen en dan maar duimen dat het een keer goed gaat.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat staat als eerste vermeld in het stappen plan.

Maar goed, het probleem is opgelost, fijn dat je het even gemeld hebt.

 

Heb ik nog een vraag, of eigenlijk twee.

Hoe lang duurde het dat de nieuwe software ingeladen was.?

Werd de software geladen via 12.515 GHz 22.000 MSPS Horizontal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrij snel. Het begon dus met 1%, dan sprong het naar 10%. Dan naar 42% en dan tot 50%. Nadien direct naar 86% en 100%. Nog zeker geen minuut.

 

Ik had eerst dus gedacht dat een mac computer sowieso FAT32 formatteerde maar blijkbaar niet.

 

Bedankt voor je hulp alvast :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, bedankt voor je antwoord.

 

Ik stelde de vraag omdat mijn decoder niet verder kwam dan stap  4e. Er verschijnt een melding dat de USB is gevonden.

Er gebeurde 15 minuten niets en heb ik de decoder op standby gezet met de power/off knop op de voorkant van de decoder.

Vervolgens een andere USB stick geformatteerd maar tot mijn stomme verbazing was de decoder uit standby gekomen en werd de firmware via de freq. 12.515 GHz 22.000 MSPS Horizontal geïnstalleerd. 

 

De kanalenlijst hoefde ik niet meer te laden, die zat er nog in en in het menu zie ik software versie 2.10a staan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...