Ga naar inhoud


netwerkkaart werkt ineens niet


sattos

Aanbevolen berichten

Hallo,

als ik op mijn desktop zit,en ik ben aan het internetten,dan valt spontaan verbinding uit.

mij netwerk zit als volgt uit:

vaste aansluitingen :smart tv en desktop

draadloze verbinding:  smart telefoon en laptop

op het moment dat ik geen verbinding kan maken met de modem(vanuit desktop)heb ik gewoon internet verbindingen op alle genoemde apparaten behalve desktop.

op moment dat ik geen verbinding kan maken,verschijnt een gele uitroep teken rechtsonderin.

als ik geen verbinding heb,moet ik altijd pc uitzetten en stopcontact uit de muur halen,en als ik weer opnieuw start,dan heb ik weer verbinding
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat voor OS gebruik je? (Welke Windows versie)

Wat voor een modem gebruik je?

Heb je alle update's geïnstalleerd?

Weet je het merk/type van je moederbord of heb je een losse netwerk kaart?

Heb je al eens een andere kabel gebruikt?

 

Heb je het probleem al lang? Heb je de laatste tijd nog programma's geïnstalleerd?

 

Ik denk dat de netwerkverbinding op zich nog wel werkt maar dat bepaalde instellingen op dat moment even zoek zijn.

 

We hebben eerst wat basis info nodig om verder te kunnen kijken vandaar de vragen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

versie = windows 7

modem = zyxel

update = staat op automatische update

moederbord = dat weet ik niet

andere kabel =ja heb ik ook gedaan,heeft niet geholpen.

 

sinds  2 jaar heb ik deze probleem.

 

 

wat ik ook doe,is netwerkkaart uitzetten en daarna weer aanzetten,maar het helpt niet.

 

waar ik aandenk is volgens mij het netwerkkaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

het kan ook aan je modem/router liggen.

Heb het al eens meegemaakt bij iemand.

Ik had er een nieuwe pc geplaatst en de problemen begonnen.

 

Na een software update van de router was het probleem voorbij.

 

mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me geen modem probleem aangezien alle andere devices wel blijven werken. Ik zit meer te denken aan een driver probleem.

 

Kun je eens dit programma installeren en een screenshot van de uitkomst laten zien?  http://www.pci-z.com/

 

Je krijgt dan zoiets:

 

PCI-Z-ScreenShot-8.png

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb printscreen gemaakt maar lukt mij niet om het hier te plaatsen

 

De volledige editor gebruikten (rechts onderin) en dan bijlage toevoegen (eerst bestand kiezen en daarna voeg dit bestand toe)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hoeft nog geen eens een Intel te zijn (die zou al duurder zijn dan het hele moederbord ;) ).  Een goedkoop kaartje van een euro of 7 zoals deze Asus:

 

1229941246.jpg

 

Zal al prima zijn....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...