Ga naar inhoud


Naam verantwoordelijke Directie Canal Digitaal


ton1944

Aanbevolen berichten

Als je bonus roept wordt er wel gereageerd. ;)

 

Maar even zonder gekheid.

Wil je de directie bereiken dan richt je je schrijven aan de directie.

Heeft de oude directie net zijn congé gekregen komt het op het bordje van de nieuwe directie.. 

Want wees nou eerlijk, als je er uitgebonjourd bent ga je geen lopende zaken meer afhandelen. :)

Ja begrijp ik. Maar is Marco Visser er uitgebonjourd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op het satellietforum ga je naar het klantenservice forum.

Daar staat het volgende geschreven:

 

Neemt u contact op met CanalDigitaal Webcare via PM voor klantgerichte vragen over uw abonnement. Vragen over beleid, toekomstige ontwikkelingen worden niet beantwoord door CanalDigitaal WebCare of CanalDigitaal Satelliet.

Bedankt voor de instructie. Heb het gisteren geprobeerd maar het lukte me niet. Komt denk ik door mijn iritatie waardoor ik het niet meer op kan brengen wegen te zoeken om een beetje service te krijgen van Canaldigitaal.

aangepast door ton1944
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lukt er dan niet.

Krijg je geen reactie of bevalt het antwoord je niet.?

Als je mijn verhaal "horror bij Canaldigitaal" leest is dat toch duidelijk. Wat mis je dan nog? Ik kan er natuurlijk nog een aantal a-viertjes aan toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt nog wel reactie, wacht maar even rustig af. De eerste reactie zal zijn dat ze vragen een persoonlijke mail te sturen met je abonneenummer aan degene die reageert.

 

Ik heb mijn verhaal ook op " Klacht.NL " gezet.

Via hen heeft kreeg ik net een mail van het Canaldigitaal Webcare team dat ze mijn klacht in behandeling hebben genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wel een goede. Ik lees:
"Er zijn 441 klachten gemeld over Canaldigitaal op Klacht.nl waarvan 97% is opgelost."
Klinkt hoopvol toch?

 

Op het CanalDigitaal forum lees ik:

 

Beste tonw,

We hebben uw klacht voorbij zien komen op een externe website en deze daar opgepakt.
We zullen verder communiceren via die weg om het overzicht te houden.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je op een zakelijke manier je probleem schildert aan het webcare team krijg je normaal antwoord.

Ze hebben daarvoor wel je persoonlijke gegevens nodig om het op te lossen.

 

Zet je emoties aan de kant en zoek naar een oplossing met hun hulp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het volgende gedaan.

Geboren en getogen in Hilversum weet ik waar CD "woont' en ben gewoon op "huisbezoek" gegaan. 

En twee man sterk stonden ze mij te woord. Waarschijnlijk ook al vanwege het feit dat ik vanuit hun hoge gebouw in "Hillywood" het gebouw van mijn werkgever kon zien. De omroep dus.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou en, ging je solliciteren? :D

Mooi dat je op huisbezoek bent geweest maar we zijn natuurlijk ook nieuwsgierig wat de reden was voor dit huisbezoek en het uiteindelijke resultaat ;)

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnu, het speelde in 2011...........

Zie hier een klein deel van de corr.

En na dit gedoe ben ik maar eens langs geweest. Per slot van rekening kwam ik er iedere dag langs......

 

Lees en "glimlach".....( de vette letters zijn van mij. )

 

====Geachte heer ,

 

 

U hebt op 27-5-2011 om 18:59:10 de volgende vraag aan ons gesteld:

 

Beste mensen,

Een ernstige teleurstelling maakt zich van mij meester, wat is er gebeurd?:

 

27 april gebeld klacht ontvanger Philips DSR7141 stuk.

Na enige dagen ontvangst "retourformulier" , op 5 mei ontvanger en afstandsbediening-voedingsadapter en HDMI kabel opgestuurd naar Almelo. ("U moet alles opsturen!").

 

12 mei Alleen de onvanger terug zonder afstandsbediening, voedingsadapter en HDMI kabel, direct gebeld en de afstandsbediening-voedingsadapter en HDMI kabel zou worden nagezonden.

 

17 mei Envelop ontvangen met daarin alleen afstandsbediening! (hoewel op de envelop staat dat er 1 voedingsadapter in moet zitten).

Direct gebeld en de rest,voedingsadapter en HDMI kabel worden nagezonden. ( hr. Menno Bruins)

 

21 mei Gebeld met de vraag waar de afstandsbediening-voedingsadapter en HDMI kabel blijft. ( hr. Ruben Kruistum).

"wacht even tot donderdag 26 mei, kan 10 dagen duren).

 

Het is nu 27 mei en nog is het niet opgelost!

Inmiddels heb ik wel als omroep medewerker de collega's van ons consumenten tv programma RADAR op de hoogte gebracht van dit gedoe. En ook zij konden een glimlach niet onderdrukken.

 

Ook zitten we al die tijd zonder televisie signaal en ik verwacht dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost en ik verwacht een "gebaar" van CanalDigitaal.

 

Groet,

 

 

 

Ons antwoord op de door u gestelde vraag is:

 

Excuses voor de late nalevering. Als het goed is heeft u onlangs alsnog de missende onderdelen mogen ontvangen.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

=============

 

Het gebaar was dat ik een tijdje "gratis" mocht kijken  koffie kreeg en we hebben vanaf hun bovenverdieping naar mijn werkplek staan kijken. Dat was dan wel weer mooi.

 

Juul

 

En toen waren we weer een paar weken verder:

 

 

UPDATE   dd 3 juni 2011

 

1 juni  ontvangen  12 volt adapter maar nog geen HDMI kabel.

 

3 juni  een HDMI kabel en...........WEER een 12 volt adapter. ( ik heb er nu twee !!! Altijd handig )

 

Inmiddels werkt alles weer na 5 weken........................

aangepast door Juul
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...