Ga naar inhoud


Settopbox pakket geen NPO HD zenders meer?


rolandroland

Aanbevolen berichten

We vallen in herhaling maar dat is nu juist het vage aan de door CD verstrekte informatie.

Volgens mij zijn dit bedragen voor nieuwe abonnees die ook apparatuur bestellen.

Ik denk dat we voor 1 november meer horen hoe het nu met de bestaande abonnees zit.En ik denk dat je de bijlage niet goed hebt gelezen.

 

Als je de bijlage nu eens goed leest zie je dat bij koop apparatuur de prijs voor het BasisHD pakket € 17,95 is.

Bij bruikleen apparatuur is de prijs voor het BasisHD pakket overigens hetzelfde, € 17,95 dus..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jürgen. Dat was voor mij het zelfde. Maar daarna ging ik naar http://www.canaldigitaal.nl/meerhdaanbieding/ en daar heb ik mijn gegevens ingetoetst. En aangegeven dat ik een HD ontvanger heb (andere: Xtrend 8000). Overigens, wegens een foutje in het formulier moet je een HD ontvanger uit hun lijstje kiezen, anders kom je met een javascript foutmelding vast te zitten. Vervolgens kwam ik weer de eerder genoemde http://www.canaldigitaal.nl/blijfkijken/ pagina met het 'HD Light' actiepakket van €9,95 per maand (en 6 maanden korting).

 

Op http://www.canaldigitaal.nl/blijfkijken staat "Tot 6 maanden gratis", maar ook ik krijg alleen maar 6 maanden korting (de eerste 6 maanden voor €6,66). Hoe zit dat nu precies?

aangepast door KvR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja "Tot". Bij dit soort clubs weet je nooit of je de beste deal te pakken hebt. Misschien krijg je die 6 maanden gratis als je dreigt te vertrekken. Dan moet je dus bellen. Ik heb in elk geval de 6 maanden korting genomen. Dat is nog 6 maanden mijn huidige settopbox tarief.. En daarna een tientje voor 13 HD kanalen. Misschien komt er nog een beter bod. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

H

 

Tja "Tot". Bij dit soort clubs weet je nooit of je de beste deal te pakken hebt. Misschien krijg je die 6 maanden gratis als je dreigt te vertrekken. Dan moet je dus bellen. Ik heb in elk geval de 6 maanden korting genomen. Dat is nog 6 maanden mijn huidige settopbox tarief. En daarna een tientje voor 13 HD kanalen.

 

Zo is het inderdaad. Bij een kale kaart zonder pakket waar alleen NPO 1-3 op zat, schijn je 6 maanden de volle korting te krijgen, bij een kaart met Set Top Box-pakket 6 maanden dus de gedeeltelijke (=6 maanden Set Top Box tarief). En bij de overstap van Basis-pakket naar HD Actie-pakket helemaal geen korting, wat ik gisteren van de afdeling Opzegging heb gehoord en dan toch zo heb geaccepteerd. Op mijn tweede kaart blijft een Set Top Box-pakket staan omdat ik daarvoor geen HD nodig heb.

 

Als alternatief werd me aangeboden het Basis-pakket voor €12,95 voort te zetten. Wat ze me dan voor een 2e-kaart-tarief (€1,50, €2,50, €4,50?) zouden hebben aangeboden, heb ik niet gevraagd. Helemaal geen HD meer wilde ik namelijk niet, dus lijkt de bovenste combinatie voor in totaal €16,61 per maand in mijn geval de voordeligste. Vijftien HD-zenders is voor mij voldoende.

 

Kan iemand met een lopend HD Actie-pakket bevestigen dat bij dit pakket de bijbehorende SD-zenders echt niet te zien zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er niets kaler dan een SetTopBox pakket. Of bestaat er een pakket waar geen nederlandse RTL en SBS zenders zitten? Ben dus benieuwd wat je moet hebben voor 6 gratis maanden.

 

Verder, als ik mijn HD ontvanger en mijn nieuwe kaartje binnen heb zou ik uit kunnen proberen of die SD zenders met het actie Pog te ontvangen zijn. Echter ik heb op de slaapkamer nog een SD ontvanger. Dat zou zuur zijn als die ineens geen NPO1-2 meer kan ontvangen. Die ga ik ook nog wel vervangen, maar ik wilde het stapje voor stapje doen.

 

Dus ik wil ook graag weten of iemand kan bevestigen dat je wel of geen NPO1-3 SD zenders meer kan zien met zo'n HD Actie pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er niets kaler dan een SetTopBox pakket. Of bestaat er een pakket waar geen nederlandse RTL en SBS zenders zitten? Ben dus benieuwd wat je moet hebben voor 6 gratis maanden.

 

 

 

Tot 1 augustus was er het Standaard pakket, dat bestond uit de gratis te ontvangen publieke zender.

 

Heb je een kaart met het Standaard pakket kom je in aanmerking voor 6 maanden gratis`.

De rechten voor sd zenders zijn overigens bij elk abonnement inbegrepen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het snel merken. Ik las net op de brief dat mijn oude settop abbo binnen enkele dagen na dagtekening (brief met smartcard van mijn nieuwe HD-Light abonnement) zal aflopen. Ik meld terug tegen die tijd. Knullig trouwens als ik ineens geen tv meer kan kijken in de slaapkamer. Of helemaal niet, als mijn bestelling van mijn nieuwe HD ontvanger nog langer uitgesteld wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot 1 augustus was er het Standaard pakket, dat bestond uit de gratis te ontvangen publieke zenders.

 

Het schijnt nog steeds te bestaan. Dat is dus nog steeds het kaalste pakket, nog wat kaler sinds 1 augustus:

 

Op mijn kaart met geen abo werken nog 2 npo-themazenders en de gecodeerde radiozenders.

 

Hier te lezen.

aangepast door KvR
Link naar reactie
Delen op andere sites

@KvR,

 

"Het schijnt nog steeds te bestaan. Dat is dus nog steeds het kaalste pakket, nog wat kaler sinds 1 augustus".

 

​Ja, bestaat nog steeds, NPO1 t/m 3 en alle commerciële shit, behalve RTL 8.

Laatste zit in HD pakket.

 

Voor €7.50 p.m. is dit lekker goedkoop, maar niet in HD.

Wil je HD er  bij, neem je het HD Pakket**  van €5.-- er bij, zit je nog maar aan €12.50 p.m.

 

**: http://www.canaldigitaal.nl/zenders/hdtv-pakket/

 

Verder heb ik dan nog de 3 VRT zenders, met Eurosport 1***,  tevens  NPO Docu, NPO Politiek/Best, laatste is deelzender en

Auto Motorsport HD***.

 

***: staan ook niet in het overzicht.

 

Dus zo kaal is het nu ook weer niet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer RTL 8 er niet in zou zitten is dat de zoveelste uitzondering.

RTL8 HD en Veronica HD zitten door het ontbreken van de SD variant toch in het standaard (SD) pakket?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand met een lopend HD Actie-pakket bevestigen dat bij dit pakket de bijbehorende SD-zenders echt niet te zien zijn?

Nieuwe smartcard met Actie HD pakket geeft bij mij zowel de 14 HD kanalen als de gewone +/- 12 SD kanalen. Mijn oude SD ontvanger heeft het zelfde ontvangst als met het settoppakket/standaard pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...